2010. november 5., péntek

Essence rúzsok

Szerdán mentem német órára és pont ott van egy Rossmann, gondoltam benézek.
Voltak leárazott Essence cuccok ( 99 Ft-ért!! :D) és két rúzs megtetszett. Nem igazán vagyok rúzs párti, az utóbbi időben csak szájfényt használtam, de mostanában elkezdtem (újra) érdeklődni irántuk:)
Az egyik a Glam Girl a másik a This is me. Mint később rájöttem, mindkettőt lehet kapni az új kollekcióban is, csak már más csomagolásban.



Nem túl tartósak, de szép a színük, ápolnak is és finom illatuk van. A normál áruk 550 Ft körül van.

( felső: This is me, alsó: Glam Girl)

4 megjegyzés:

  1. Milyen szép natúr színe van a Glam Girl-nek! A Fairytale nagy kedvencem lett most így ősszel az essence rúzsok közül.

    VálaszTörlés
  2. Az alsó nekem is tetszik. Lehet beruházok majd egybe. Remélem nem szárítanak.

    VálaszTörlés
  3. nekem a felső van, én is akció keretében vettem.. elégedett vagyok vele, igaz hamar lejön..

    VálaszTörlés
  4. Lumena: Fairytale is szép:)

    Lulu21: Szerintem nem szárít:)

    lora: Igen, sajna nem tartósak:(

    VálaszTörlés