2010. november 20., szombat

Cherry Culture Wishlist

Összeállítottam egy listát amit szeretnék Cherry Culture-ről, szerintem már karácsonyi ajándéknak fog számítani.
Kicsit sok dolog, úgyhogy nem is egyszerre fogom megrendelni, mert nem akarom, hogy fennakadjon a vámon. Meg vannak amik nincsenek épp.

NYX Ultra Pearl Mania- White, Nude, Grass
NYX Glitter Powder- Apple, Gold
NYX Jumbo Eye Pencil- Iced Mocha
NYX Mega Shine Lipgloss- French Kiss, Perfect Red, La La
NYX Black Label Lipstick- Ruby, Hot Tamale, Peachy ( out of stock )
NYX Eyeshadow Brush 2
Sinful Colors Contour Brush
Sinful Colors Lip Brush
Sinful Color Sponge Tip Brush
NYX Soho Glam Collection
SUGAR Cosmetics PUNCH OUT ( out of stock )

Igazából először Sigma ecsetkészletet akartam, de rájöttem, hogy van amiket nem tudnék hasznosítani, mert pl nekem kicsi a szemhéjam, ezért sok ecset nagy. Meg van amiből van már itthon elég egyenlőre.
Tudom ott is össze lehet válogatni, de gondoltam ha már rendelek innen úgyis, akkor kipróbálom ezeket.
NYX palettát/szettet rendelt már valaki? Gondolkozom még, hogy azt megrendeljem e.
Meg közben találtam egy tesztet a Sugar Cosmetics Punch Out-ról, az alapján nekem nem jön be ( elég haloványak a színek, nem éppen ilyenre számítottam ) és így nem is éri meg az árát. Úgyhogy azt már nem sajnálom, hogy nincsen.

Következő lista az lesz, amit ebay-ről akarok rendelni:D

Ti tervezitek, hogy rendeltek valahonnan mostanában? Ha igen, honnan és mit? 
Miket kértek karácsonyra?

1 megjegyzés:

  1. ismerős, mindenhol legalább egy oldalas wishlistem van.. :D ha éppen tanulnom kéne vagy unatkozom akkor még pakolok bele kicsit minden oldalon :D

    VálaszTörlés