2010. november 26., péntek

Bourjois rúzsok

Nemrég kattantam újra rá a rúzsokra és az "első" amit vettem egy Bourjois rúzs volt. Ami elég jó választásnak bizonyult:) Vettem belőle azóta egy másik színt is, így most őket fogom megmutatni nektek.


( Rosé requinqué, Rosé voluptueux )

A csomagolásuk nagyon tetszik. A csomagolás színe tükrözi a rúzs színét. ( mostani kollekciós Essence rúzsok is ilyenek )
A színük nagyon szép, de a második csillámos, úgyhogy aki nem szereti a csillámokat, annak bizonyára nem tetszene. Mondjuk őszintén szólva én is jobban szeretem a másikat.
Ami még nagyon jó, hogy shea vajat és mangót tartalmaznak, amik ápolják és nedvességgel látják el az ajkakat.
Tartósságuk szerintem közepes, a 8 órát ( ha jól emlékszem az van ráírva ) túlzásnak tartom.




Szoktatok használni Bourjois rúzst? 
Melyik most a kedvenc rúzsotok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése