2012. január 11., szerda

Asos rendelés

Már egy ideje nagy leárazások vannak asos-on. Ruhát nem mertem most rendelni, mert sajnos múltkor sem lett jó rám, amit a legjobban vártam. De azért pár dologgal megleptem magamat karácsonyra :) Már egy régebbi rendelésemkor szerettem volna egy mini hajszárítót, de elfogyott már, mire felfedeztem, most viszont egy kis szettben találtam. Too Faced termékem eddig ( sajnos ) csak egy volt, de most sikerült lecsapni egy szettre. Ezeken kívül két vékony övet rendeltem meg egy karkötőt.



Too Faced Beautiful Dreamer - Akciósan 26 Ł

kék olyan szépen csillog mindenféle színben :D


Övek - Akciósan 2Ł/db


Karkötő - Akciósan 3Ł

Ti kihasználtátok az Asos akciót? :)

9 megjegyzés:

  1. A hajszárítót próbáltad már? Milyen? Én is gondolkodom, h megrendeljem....

    VálaszTörlés
  2. úú a kék csillámos öv nagyon menő:D
    alig várom a Too Faced teszteket, annyira tetszenek a termékeik=(

    VálaszTörlés
  3. Igen, kihasználtam, már alig várom, hogy ideérjen a kis csomagom. Tetszik ez a Too Faced csomag.

    VálaszTörlés
  4. A TF szett nagyon jó, és nekem még a csillogós öv tetszik :)

    VálaszTörlés
  5. Kataa ma ki akartam próbálni, de hát ezt bebuktam, nem gondoltam arra, hogy másmilyen lesz a csatlakozója és nem jó a nálunk lévő konnektorokba :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet venni hozzá átalakítót, énis rendeltem régen hajsütőt és azzal lehet használni.

      Törlés
  6. Köszi, aztán eszembe jutott nekem is, néztem is már a neten :)

    VálaszTörlés
  7. sziia. szeretnék rendelni az asosról, mivel nagyon jó árban vannak most a ruhák, viszont félek, hogy nem lesz jó a méret. neked mik a tapasztalataid? hány nap alatt ért hozzád és volt kiszállítási költség? köszi előre is:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos nekem ruhák közül nagyon kevés lett jó, ezért is nem nagyon merek már ruhát rendelni :( Vissza lehet küldeni, de akkor a postát neked kell fizetni és pl. egyszer visszaküldtem párat, ha jól emlékszem kb 4ezer ft volt a posta :S
      Egyébként ingyenes szállítás van és hamar megjött a csomag mindig :)

      Törlés