2012. január 13., péntek

Balea málnás testápoló hab

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, én elég sok Balea terméket megszerettem az elmúlt pár évben, főleg a testápolókat, ( bőrradíros ) tusfürdőket, meg a kedvenc arctisztító kendőm is Baleas. Azért rossz tapasztalatom is volt sajnos, csak hogy egyet említsek, a Trend it up hajlakk nekem nagyon nem vált be.
Ezt a testápolót viszont imádom! Rögtön megakadt a szemem a málnákon, szerintem tudjátok Ti is, hogy imádom a gyümölcsös dolgokat :) A csomagolása tetszik, maga a kiszerelés már kevésbé, jobban szeretem a tubusos testápolókat, amikbe nem kell belenyúlkálni.


Amit ígér: " A mandula olajat és panthenolt tartalmazó málna illatú testápoló kényezteti, frissé és bársonyossá varázsolja bőrét "


Az "hab" állagból adódóan kicsit más, mint bármelyik eddigi testápolóm. Nem igazán tudnám leírni az állagát, krémes, de még is más :D Nagyon könnyed, könnyen eloszlatható és hamar beszívódik. Utána pedig tényleg friss és puha lesz a bőröm. Az illata pedig isteni, nem az a tömény, nagyon édes illat, hanem inkább friss málna és még tartós is.
A címke szerint normál bőrre ajánlják, szóval nem tudom kifejezetten száraz bőrön milyen a hatása, de nekem  leginkább a lábam hajlamos a kiszáradásra és ott is jól teljesített. Az ára ha jól emlékszem 600 Ft körül volt, nagyon sajnálom, hogy limitált, mert biztos újravásárolnám.

Szeretitek a Balea termékeket? Ezt próbáltátok?

6 megjegyzés:

  1. A Baleának régen is volt ilyesmi, málnás kis tégelyes krémje (egy maci volt rajta, gyerek testápolóként hírdették.) Annyira imádtam, mindenre jó volt, de kivonták.
    Ez a limitált kiadás nem tudod hogy meddig lesz még limitált?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom sajnos, én még novemberben vettem és azóta amerre jártam DM-ben ott nem volt :(

      Törlés
  2. biztos fini lehet az illata :$ szeretem a Baleás testápolókat, de most nem veszek semmi újat, amíg azokat el nem használom amik vannak :D

    VálaszTörlés
  3. Imádom a málnát! Tökéletes :)
    Én most egy Bettina Barty testáplót vettem, csokis. De annyira csokis, hogy utána legszivesebben megenném magam :D Csak sajnos nem tűri meg maga mellett a parfümöt. (ha érdekel,majd lesz teszt a blogomon:))

    VálaszTörlés
  4. nekem is megvan, imádom :D
    bár a "hab" állag alatt én kicsit habosabb hatást vártam...
    be volt ugyebár celofzánozva és nem lehetett megkuksizni *-*

    VálaszTörlés
  5. Én a nagy tégelyes kókuszos testápolójukat imádom, isteni illata van! Nehéz megállni, hogy ne kóstoljon bele az ember. :) A Balea termékek közül még a lótuszkivonatos arclemosót szeretem nagyon és az agyagos kis tasakos arcmaszkot.

    VálaszTörlés