2012. január 24., kedd

Catrice négyes szemhéjpúder - Go Green-Take Me!

Biztos sokan olvastátok már, hogy megint 600 Ft-os akció van a Catrice-nál a kifutó termékekre. Nem akartam "ész nélkül" vásárolni, végül csak egy szájfény és ez a paletta jött velem haza. Pont pár hete bosszankodtam, hogy van sokféle világoskék szemhéjpúderem a 88-as palettákban, de egyik sem az igazi. Hát ebben a palettában gyönyörűnek tűnt a világoskék, a sötétkékről nem is beszélve, amiből mindig is hiányom volt.
Azonban sajnos küzdelmes a viszonyunk azóta, az elsőre nagyon szépnek tűnő palettával :(




Először is, a felvitelére sem mondanám, hogy olyan hú de könnyű lenne, porzik, hullik, főleg a fehér és a világoskék. A legnagyobb bajom viszont az, hogy nem igazán pigmentáltak a színek, főleg a világosak, de a sötétek sem annyira, a szemhéjamon nem olyan szépek és sajnos nem is tartósak. Nem adtam fel rögtön, próbálkoztam másik szemhéjalapozóval is ( először Revlon, aztán Too Faced ), valamint pluszba Nyx jumbo cerkákkal, de sajnos egyik sem hozott túl jó eredményt. A színek jumboval intenzívebbek lettek, de sajnos csak kis ideig, utána ugyanúgy koptak, valamint "ráncosodtak". Nagyon sajnálom, mert tényleg nagyon tetszik ez a paletta és olvastam már jókat is a Catrice szemhéjpúdereiről, de nekem ez most csalódás volt.

Többszöri áthúzással ezeket sikerült varázsolni alap nélkül és alappal:


Pedig itt milyen szép a szürke meg a sötétkék...


Nektek mik a tapasztalataitok a Catrice palettákkal?

8 megjegyzés:

  1. Tényleg kár érte, illik hozzád ez a színvilág, és ránézésre nagyon szép paletta.

    VálaszTörlés
  2. Valóban szépek a színei pedig. :/

    VálaszTörlés
  3. Nekem az OMG I want that van meg, és sajnos én is úgy jártam vele, mint te. Pedig a teszter alapján jónak tűnt.. :(

    VálaszTörlés
  4. Kár érte :( pedig olyan szépnek tűnik :(

    VálaszTörlés
  5. Szerintem a Catrice összes palettája ilyen szar! :S

    VálaszTörlés
  6. Érdekes, mert sokan panaszkodtak erre, nekem meg jó tapasztalataim vannak vele.

    VálaszTörlés
  7. Pont ezt a palettát nézegettem a múltkor, de mostmár örülök, hogy ellen tudtam állni a kísértésnek.

    VálaszTörlés
  8. Nekem a Vegas van meg és nagyon szeretem. A legvilágosabb szín porzik benne picit, de még nem idegel annyira, nem vészes.

    VálaszTörlés