2011. december 30., péntek

Kedvencek 2011-ben

Lányok, nagyon szerettem volna szilveszteri sminke(ke)t csinálni, de sajnos közbeszólt pár dolog, pedig tegnap az egyiket el is készítettem, de a műszempilla használhatatlan, másik nincs itthon, a fényviszonyok pedig annyira rosszak, hogy nem igazán adják vissza a képek a sminket :(

Év kedvencei voltak tavaly is a blogon, most pár kiegészítéssel írtam meg :) Előre is boldog újévet mindenkinek, köszönöm, hogy vagytok és remélem jövőre is velem tartotok :) <3

2010 kedvencei:

Alapozó: Bourjois Healthy Mix

Púder: őszintén szólva nem nagyon szoktam használni, de van egy Manhattan soft mat loose powder-em, ami szerintem elég jó

Korrektor: Benefit Erase Paste

Pirosító: Nyx peach és Benefit Coralista

Szemhéjalapozó: Nyx Eyeshadow Base

Pigment: Nyx pigmenteket mind nagyon szeretem amik megvannak + MAC Apricot Pink és Vanilla

Szemceruza: Avon glimmerstick

Tus: Avon gél állagú szemhéjtus

Szempillaspirál: Rimmel Sexy Curves

Szájfény: H&M passion pink, Nyx Beige

Rúzs: Bourjois Rosé requinqué

Sminklemosó: Garnier sminklemosó tej

Ajakápoló: The Body Shop és Lip Smacker

Ecset: Nyx Professional Shadow/Point Brush és Essence pirosító ecset

2011 kedvencei:

Alapozó: BB krém ( Missha Perfect Cover )

Púder: Ugyanaz, mint tavaly.

Korrektor: Essence coverstick ( matt sand )

Pirosító: MAC giggly, Nyx pinky

Szemhéjalapozó: Revlon

Pigment: Ugyanazok, mint tavaly.

Szemceruza: Avon gél állagú tus

Tus: Essence gel eyeliner midnight in paris, MAC fluidline blacktrack

Szempillaspirál: Essence smokey eyes, Lora

Szájfény: Max Factor Max Effect Gloss Cube szájfények

Rúzs: Makeup Academy-3

Sminklemosó: Ugyanaz, mint tavaly.

Ajakápoló: Ugyanazok, mint tavaly.

Ecset: Ugyanazok, mint tavaly. Plusz a Sigma E30.

+ Körömlakk: Max Factor - Disco Pink

+ Arcápolás: Essence my skin arclemosó, Himalaya herbals tápláló krém, Baviphat peeling gel, Lush coalface ( + ezüst kolloid )

+ Hajápolás: Avon hajvégápoló, Gliss Kur express hajregeneráló balzsamok 

+ Kedvenc "újdonságok" : BB krémek, ajakfilcek, hab állagú hajfestékek

Első körben ők jutottak eszembe, ha valamit kihagytam és kíváncsiak vagytok, szóljatok :) Nektek mik voltak a nagy kedvenceitek / csalódásaitok?

2 megjegyzés:

  1. .o a MUA ruzs lett a kedvenced?..:) Ilyen jo?

    VálaszTörlés
  2. Szeretem nagyon és a szemhéjpúdert is, annyira sajnálom, hogy benne volt a neszeszeremben, amikor ellopták a táskámat :(

    VálaszTörlés