2011. június 2., csütörtök

Ruha zsákmány

Ez most egy kicsit rendhagyó bejegyzés lesz, mert nem olyan helyeken vásároltam, ahol általában szoktam. Igazából az egész úgy indult, hogy Anyukám szülinapját egy budaörsi étteremben ünnepeltük, majd beugrottunk a Tescoba egy telefon aksi miatt, amit végül nem vettünk, de minden mást igen:D
A Cosmos City-ben vettem három felsőt és két karkötőt mindössze 6300 Ft-ért, ráadásul ilyen karkötőt már régóta szerettem volna. A H&M-ben volt szerintem hasonló, de ha jól emlékszem csak ezüst és aranyban.
Majd a Tescoban egy pizsit, egy hálóinget, egy melltartót és egy cipőt. Mind le volt árazva, jó vétel volt, örülök, hogy beugrottunk:) Egyébként a budaörsi Tescoban sokféle cipő és ruha volt, én eddig az Aréna Plázába néztem be párszor, de ott szűkösebb a választék.


Cosmos City - 1295 Ft / db ( le volt árazva 2500-ról )


Cosmos City - 2195 Ft


Cosmos City - 795 Ft / db

Tesco - 1980 Ft ! ( le volt árazva 6600-ról )

Tesco - pizsi 2250 Ft ( 3700 helyett ), hálóing 2100 Ft ( 4200 helyett )

Fogtatok ki mostanában valami jó kis akciót?:)

6 megjegyzés:

  1. olyan rég vásároltam már ruhákat... nem biroooom *.* a cipőt már olyan régóta szeretném, most h ilyen olcsó tuti megveszem :P

    VálaszTörlés
  2. én is tök régen vásároltam már ruhákat :( azt hiszem itt az ideje :D meg jött a kedvem:)

    VálaszTörlés
  3. A pizsot imadom, kell!:D Ilyesmi karkotom van nekem iis h&m-bol, feherben es oaranyban:)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanilyen cipőm van!:) Én még 3300-ért vettem, de sztem annyiért is tökre megérte:) A cosmos-os fekete és fehér felső is tök jó

    VálaszTörlés
  5. hajrá lányok:)

    Timi a karkötődre emlékszem:)
    Zsuzsi valamiért úgy emlékeztem neked az van, aminek nem nyitott az eleje, de akkor nem:D

    VálaszTörlés
  6. Olyan csipkés felsőt én is 1 hete vettem, csak nem a cosmosban :)

    VálaszTörlés