2011. június 3., péntek

Kreatív blogger díj

Fannitól kaptam egy díjat, amit ezúton is köszönök:) Tudom, hogy nem minden díjnál írtam, szégyellem is magam emiatt, de azóta a visszajelzésekből tudom, hogy érdekel titeket több személyes bejegyzés, ezért megragadom ezt az alkalmat is:)



És akkor jöjjön 10 "érdekesség" rólam:

1. Nagyon szeretek enni! Régebben kissé túlzásba is vittem, de már egy ideje próbálok odafigyelni. Azért az éjszakai kajálás sajnos az elmúlt hónapokban elég sokszor befigyelt. ( de ez nem csak az én hibám volt :D )

2. Sokszor elsírom magamat filmeken. A One Tree Hill című sorozatnak pedig majdnem minden részén sírtam:$

3. Nemrég lettem 25 éves, ami elég soknak hangzik számomra, de nem érzem magamat annyinak és senki nem is néz annyinak. Még a személyimet is sokszor elkérik ha alkoholt veszek vagy szórakozóhelyre megyek:D

4. Utáltam a gimit, ahova jártam. ( Táncsics Mihály Gimnázium = Budai Középiskola ) Egyetlen dolgot köszönhetek neki, hogy most abban a társaságban vagyok amiben és megismertem sok embert, akkor kezdtem el koncertekre járni. És nálunk voltak a híres suli-bulik, a Subscribe zenekar is a sulink ebédlőjében kezdte pályafutását :)

5. Szeretek koncertekre járni. Nem tudom kiknek ismerősek ezek a magyar zenekarok: Subscribe, Idoru, Blind Myself, Insane, Embers, Velvet Stab, Shell Beach, The Grenma, Fish...
Külföldi zenekarok közül is hasonló stílust hallgatok leginkább, az örök kedvenc a Boysetsfire ( másfél hét múlva reunion koncert Budapesten <3 ), Death By Stereo, Killswitch Engage...de még sok sok mást szeretek és szoktam hallgatni mindenfélét, kivéve a nagyon "tüc tüc" zenét:D Szórakozóhelyekre is elég vegyesen szoktam járni, mindenféle stílusban.
Ja és nagyon szeretem a retro bulikat, 90-es évek zenéire táncolni. Van egy ismerősöm, aki sokáig csinált ilyen bulikat, sajnos mostanában már nem, pedig nagyon jó bulik voltak.

6. Nagyon szeretem a sorozatokat, elég sokat néztem / nézek. A teljesség igénye nélkül: How i met your mother, Fringe, One Tree Hill, Gossip Girl, Modern Family, Sex and the city, Desperate Housewives, Prison Break, Gilmore Girls, My Name is Earl, Two and a half men, Family Guy, South Park, The Big Bang Theory...

7. Régebben sokat jártam fesztiválokra, volt olyan nyár, hogy négy fesztiválon voltam végig. ( Hegyalja, Azfeszt, Fluff Feszt, Sziget ). Kissé kinőttem belőlük, de azért idén egy Hegyalja belefér:)

8. Imádom a tetoválásokat! Magamon, másokon, a tetovált fiúk pedig a gyengéim:P ( a zenészeken kívül. akinél meg mindkettő megvan húúú hehe )

9. Nagyon szeretek főzni. Sajnos mostanában hanyagoltam, az e-foodtól szoktunk ebédet rendelni, de most már újra rá fogok állni a főzésre.

10. Jártam Pránanadi tanfolyamokra, aztán pedig másfajta energia gyógyítást is tanultam, amit azóta szoktam alkalmazni.

+1 Kb 5 éve az emberek nagy része Babusnak szokott hívni. Azért is lett ez a blog neve:)
Nem emlékszem már pontosan, hogy és ki kezdte, de gyanús, hogy a legjobb barátom.

Akiknek pedig továbbadom a díjat ( igen tudom több, mint 5, de most így jött ki és még így is kevés:) )

Suzie http://livinpretty.blogspot.com/
Timi http://www.crystalmakeupstudio.com/
Suzy http://suzythemakeupmaniac.blogspot.com/
Tündi http://kissandlips.blogspot.com/
Márti http://lovetheheels.blogspot.com/
Lilla http://pannahopemakeup.blogspot.com/
Petra http://makeup-lounge.blogspot.com/

Ui: Többen kértétek, hogy írjak a Revlon szemhéjalapozóról, hamarosan jön a bejegyzés:) Úgy gondoltam írok a Nyx-ről is és összehasonlítom őket.

6 megjegyzés:

  1. Na, akkor hegyalján összehozunk valami sminkkommandót!!! :D:D A díjat meg köszi :*

    VálaszTörlés
  2. Koszi a dijat Babus es buszkenek erzem magam, hogy en szinte mindent tudtam rolad amiket irtal:) :$ (bar a 90-es evek zeneire valo tancizas meglepett :D)

    VálaszTörlés
  3. :D egy suliba jártunk, bár pont elkerültük egymást. és nekem se volt a szívemcsücske.. :D

    VálaszTörlés
  4. Jó volt begyűjteni rólad ezeket az infókat. :)

    VálaszTörlés
  5. Szija!

    Kitaláltam egy jó ötletet! Nézz be hozzám, és ha tetszik akkor kommentelj! :))

    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/

    VálaszTörlés