2011. június 23., csütörtök

Max Factor és NYC ajakfilc

A Max Factor ajakfilcéről már írtam egyszer itt és itt pedig láthatjátok, hogy mutat a számon. Azóta még egy színnel gazdagodtam és úgy gondoltam a NYC ajakfilcével is teszek egy próbát ( rózsaszín árnyalatok miatt főleg vonzott ), őket fogom most összehasonlítani.


Teljes bejegyzéshez katt:


Csomagolásuk hasonló, a NYC kicsit nagyobb, tartalmát tekintve 3 ml, sajnos a Max Factor ajakfilcén nem találtam ezt az információt. A Max Factor igényesebben néz ki szerintem. A kupakja mindkettőnek két rétegű, belül a filc hegyét külön "elzárja".
Mindkettő perforált csomagolásban volt, úgyhogy tuti nem használta még senki elöttünk :)

Hegyüket tekintve a NYC-é vékonyabb, ez az egyetlen ami nekem jobban tetszik, mint a Max Factornál.. De lehet másoknak meg pont a kicsit vastagabb hegy jön be, nekem vékonyka a szájam, ezért könnyebb a vékony heggyel dolgozni.


NYC ajakfilcekből sajnos nem volt kint teszter, így nehezebb volt a választás, végül a 490 Persistent Pink árnyalat mellett döntöttem. Kicsit csalódtam, mert nem éppen olyan a színe a számon amilyet vártam. Viszont a kezemen szép rózsaszín, úgyhogy lehet akkor is ezt választottam volna, ha a boltban ki tudom próbálni.
A számon nincs sok színe sajnos, akármennyivel is próbálkozom, enyhe pinkes árnyalatot ad.
A Max Factor a 04-es, Berry Burst nevű szín. Nagyon szép pirosas szín, ez még jobban is tetszik, mint a másik, amiről írtam korábban.
A Max Factor pigmentáltabb, nem kell sokszor áthúzni vele a számat, hogy szép színe legyen.


Illatukat tekintve mindkettőnek gyümölcsös illata van, a Max Factoré kicsit erősebb.

Tartósságáról a Max Factornak már írtam, extra tartós, szépen, egyenletesen kopik. A NYC nekem kevésbé volt tartós, 2-3 órát bírt ki.



Összességében nekem nagyon tetszenek az ajakfilcek, könnyű viselet, alig lehet érezni, hogy lenne valami a számon és tartósak. Nekem mindkettő szárította a számat, a NYC jobban, úgyhogy szerintem érdemes használni ajakbalzsamot föléjük ( alá nem szabad, mert nem tapad meg akkor rendesen a festék ).
Nekem a Max Factor jobban bevált. Ha jól tudom lesz az Astornak és a Maybellinnek is ajakfilce, kiváncsi vagyok rájuk is.
És egy kis info, a Max Factor ajakfilceket most a Rossmannban 25.-ig kedvezményesen tudjátok megvenni 1999 Ft-ért, a DM-ben pedig ha beváltjátok a pontjaitokat a 150-es kuponfüzetre, akkor akciósan 1250 Ft-ért tudjátok megvásárolni. A NYC ajakfilc 1200 Ft körül van a Rossmannban.

A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a Max Factortól kaptam a terméket. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.


Nektek mik a tapasztalataitok az ajakfilcekkel?

1 megjegyzés:

  1. Hmm, én is néztem mindig a NYC ajakfilceket, de zavar, hogy nincs teszter és nem merek a nagyvilágba venni. De lehet ezek után nem is fogok :/

    VálaszTörlés