2011. június 1., szerda

Egy kis shopping

Biztos olvastátok már, hogy a Catrice Enter Wonderland kollekció darabjai sok helyen le vannak árazva 299 Ft-ra. Én a Wesselényi utcánál lévő Rossmannban szereztem be pár dolgot. Sajnos highlighter már nem volt:(
A szemhéjpúderek első kipróbálásra nem túl pigmentáltak, szememen alappal még nem volt időm kipróbálni.
Az essence better than gel nails fedőlakkot már egy ideje szerettem volna megvenni, de sehol nem volt, most az Europeumban lévő Müllerben sikerült zsákmányolnom egyet.
Még két virágos csattot / kitűzőt szereztem be a H&M-ben, nagyon szeretem az ilyeneket, így a nyár közeledtével főleg.




7 megjegyzés:

  1. Ezek a virágos csattok/kitűzök nagyon tetszenek, vadászok én is majd.:P

    VálaszTörlés
  2. Én is vettem virágos hajcsat-kitűzőt a H&M-ben, most van 1-2 jó. :)

    VálaszTörlés
  3. jajj ilyen virágom nekem ilyen neonos sárgában van és annyira imádom, tök komolyan néz ki vöri hajjal :D

    VálaszTörlés
  4. nagyon szépek a virágok :P tök olyan, mint ami a fejlécen van (:

    VálaszTörlés
  5. nagyon tetszenek a H&Mes hajcsattok,nekem masnis van. :)

    www.breedaphoto.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Én is bezsákmányoltam a ROssmannban, én zöld lakkot vettem, meg főleg tusokat, de essence-ből is :).

    VálaszTörlés