2011. május 3., kedd

Tag 20

Olvasgattam a nyereményjáték visszajelzéseket és többen írtátok, hogy szeretnétek személyesebb bejegyzéseket is, úgy gondoltam ez kezdésnek jó lesz:) Egyébként is szeretek ilyeneket olvasgatni meg kitölteni.

1. Milyen zenét hallgatsz most?




2. Mit ettél utoljára?

Kolbászos szendvicset. hihi, jó kis reggeli.

3. Ha kréta lennél, milyen szín lennél?

Rózsaszín.

4. Mit nézel meg először egy ellenkező nemű emberen?

Összhatást szoktam nézni:)

5. Kedvenc üdítő?

Ritkán szoktam csak üdítőt inni, általában ásványvizet vagy teát iszom. De ha mondani kell akkor 100%-os narancslé.

6. Kedvenc alkoholos ital?

Rum-gyömbér.

7. Kedvenc hónap?

Március.

8. Kedvenc étel?

Hú sok mindent szeretek, kedvenc talán a sajtos-tejfölös husi krumplipürével és uborkasalátával, meg nagyon szeretem a halakat.

9. Az utolsó film amit láttál?

Otthon a Fekete Hattyút, tegnap este pedig rávett barátom, hogy nézzem meg velük moziban a Thort:)

10. Kedvenc nap az évben?

Nincs ilyen.

11. El mersz hívni valakit randira?

Hát ha annak számít az, hogy írtam egy smst, hogy merre megy este aztán végül randi lett belőle, akkor igen:D

12. Tél vagy nyár?

Egyik sem:D Tavasz. Na azért ha muszáj választani, akkor inkább nyár.

13. Van tetoválásod?

Van. És még lesz is:)

14. Voltál már szerelmes?

Igen.

15. Szerettél e már úgy valakit, hogy sírtál érte?

Inkább úgy mondom, hogy miatta. Igen.

16. Cipő méreted?

36-37.

17. Kedvenc számod?

12.

18. Beszélgetés téma, amit utálsz?

Normális keretek között nem nagyon van ilyen, talán a politika.

19. Rossz tulajdonságaid?

Türelmetlen, túlérzékeny. Túl sokat kombinálok, amiről le kéne már szokni, mert csak magamnak csinálok rosszat:D:S

20. Hogy látom magamat a jövőben?

Perpill erre több alternatívát is látok, majd meglátjuk, hogy alakul:)

Remélem tetszett, töltsétek ki Ti is:)

1 megjegyzés:

  1. Én is kombinálok folyton :D Lehet én is kitöltöm ezt, tényleg jó olvasni a másikról :)

    VálaszTörlés