2011. május 2., hétfő

Napi smink - bronzos

Tegnap egy színesebb sminket terveztem, de az időjárás kissé lehangolt és végül ez lett belőle:)
Egyébként tudom, hogy a szemöldökömmel kéne kezdenem valamit, de még mindig nem találtam meg a tökéletes színt, ami tetszene nekem is, de remélem hamarosan. Ma jutott eszembe, hogy vettem múltkor egy S-he szemöldökceruzát, ki fogom próbálni azt is:)



Használt termékekért katt:

Arc:
NYC natural matte alapozó
Essence korrektor
Manhattan Hot Summer Shimmer Powder

Szem:
Revlon szemhéjalapozó
Coastal Scents Matal Mania Paletta
Milani fekete szemceruza
Max Factor Lash Extension Effect szempillaspirál

Száj:
MAC - Cyndi szájfény

6 megjegyzés:

  1. Tegnap én is ilyen őszies (legalábbis nekem az ugrik be róla) hangulatú sminket csináltam, szeretem ezeket a színeket és nagyon jól állnak a szemedhez.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Kicsit más témában írok: ma rendeltem a Sigmával First Class-szal, tehát 2-12 hetet ír, mire megérkezik. Neked mi a tapasztalatod, mennyi idő alatt érkeznek meg a sigmás rendelések?
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Sajnos ebben nem nagyon tudok segíteni, mert nekem a Sigma rendelésem tűnt el:S Most fogják újraküldeni. Előzőleg meg Black Friday alkalmával rendeltünk, akkor kb 9 hét volt, de az szerintem a nagy akció miatt és akkor is mások sokkal előbb meg is kapták.
    Mostanában hallottam olyat is, akik egy héten belül megkapták:) Szóval eléggé változó.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a segítséged, reménykedek! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jól áll a bronzos :)

    VálaszTörlés