2011. május 23., hétfő

Nyx Sweet Pie Gloss

Már régóta szemeztem a sütis ajakbalzsamokkal. Őszintén megmondom úgy emlékeztem, hogy a szájfények között volt ( szerintem ránézésre is olyanok:D, meg a nevében is az van ), de most megnéztem cherry culture-on, és nem.
Három féle szettet lehet kapni, ami nekem van meg, abban egy rózsaszín ( eper ), egy barnás ( csoki ) és egy piros ( cseresznye ) szín található.



Véleményért, további képekért katt:

A csomagolásuk nagyon tetszetős, természetesen először ez fogott meg. Viszont nem túl masszív, többször lejött már a tetejük.
Illatuk isteni, gyümölcsös, sütis!
Az állaga kicsit kemény elsőre, de lejjebb érve már krémesebb.
Én rúzs ecsettel vittem fel a számra, kicsit nehéz egyenletesen, meg néha kicsit darabos, de jobban szeretem így, mint ujjal.
Színüket tekintve a piros inkább pinkes, a másik kettő pedig nagyon halvány, alig látszik a számon. Mindegyikben nagyon apró csillámok vannak.
A hidratálást / ápolást nem igazán érzékeltem. Összességében azt hiszem ez az egyetlen Nyx termék amit nem vásárolnék újra.
A szett ára 8 dollár cherry culture-on.

( barnás.bocsi a hunyorgásért, máshol nincs jó fény, ítt meg a szemembe sütött a nap:D )

( rózsaszín )

( piros )

Nektek megvan valamelyik szett? Kíváncsi lennék más tapasztalatokra is:)

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, hogy írtál róluk! Én akartam venni egy szettet, vagy ezt, vagy a 4 db-osat, de még gondolkozom...:)

    VálaszTörlés