2013. február 28., csütörtök

Sweetsation Therapy Svelte PRO narancsbőr elleni krém

Ahogy a lustálkodás után újrakezdtem a tornázást, "rákattantam" a feszesítő/narancsbőr elleni krémekre. Négyfélét próbáltam ki szeptember óta, amiből volt olyan ami semmit nem ért és volt amitől egyszerűen rosszul lettem, szerintem érzékeny vagyok valamelyik alkotóelemére. Ezért is örültem nagyon ennek a természetes összetevőjű, káros anyagoktól mentes terméknek.


Nézzük a leírást:

"A narancsbőrt a bőr mélyebb rétegeiben lerakódó felesleges zsír okozza. Következtében a bőr felszíne egyenetlenné válik, elveszti rugalmasságát, gödröcskék alakulnak ki. A mozgásszegény életmód és az egészségtelen táplálkozás tovább rontja a helyzetet. Közismert, hogy a masszázs, a testmozgás és az érintett területek (combok, fenék, has) helyi kezelése együttesen segít eltüntetni a narancsbőrt.

A foszfodiészteráz enzim a szervezetünkben többek között a zsír raktározásában játszik szerepet. A Svelte PRO szupererős narancsbőr elleni krém foszfodiészteráz gátlókat tartalmaz: ilyen hatással rendelkezik például a koffein, a kóla dió, és a boróka. A szúrós csodabogyó kivonata értágító hatású, így javítja a kezelt terület keringését. A Gingko Biloba feszesíti a bőrt, a citrom és az édeskömény méregteleníti és gyógyítja. Az L-karnitin a zsír bontása által energiát szabadít fel. A Svelte Pro kezelés a felszínen és a bőr mélyén is hat, az eredmény pedig 3-4 hét elteltével szemmel láthatóvá válik. Feszesebbé teszi a bőrt a felszínen, méregteleníti belülről, csökkenti a vízvisszatartást, és a zsírsejtek mennyiségét, javítja a keringést és a bőr általános megjelenését. Bár a narancsbőr eltüntetésére a „lusta” módszert szeretjük a legjobban, a kívánt eredmény leggyorsabb elérése érdekében azért javasoljuk a krém használata mellett a rendszeres testmozgást és az ésszerű táplálkozást is! Diuretikus hatása miatt terhesség alatt nem ajánljuk a termék használatát."

Véleményért katt:


Természetesen nagy csodát nem várok semmitől és ahogy benne van a leírásban is, hozzá kell járulni mozgással, normális(abb) étkezéssel és persze sok sok víz!

Használati utasítás: körkörös mozdulatokkal kend be az érintett testrészeket naponta kétszer (lehetőleg étkezés után legalább két órával, vagy étkezés előtt legalább egy órával. A szervezet akkor szeret zsírt égetni, amikor a vérben éppen kevés van.) A termék enyhén "szauna hatású", azaz a bekent területeken erősebben fogsz izzadni.

Próbáltam betartani ezt az étkezés előtt-után dolgot, de sajnos voltam beteg is abban az időszakban és akkor nem tudtam annyira odafigyelni erre. Meg nekem nehéz volt kissé hozzászokni a napi kettőhöz, nem akart berögzülni. De amennyire tudtam betartottam az előírtakat és általában úgy csináltam, hogy reggel és este kentem magam vagy pedig amelyik napokon tornáztam, azelőtt volt az egyik.


Csomagolását tekintve szép színváltós, masszív műanyag tubusban található, praktikus pumpás adagolóval, 150 ml-es kiszerelésben. Kinyomva egy könnyed, fehér krémet kapunk, amit könnyű eldolgozni és elég hamar beszívódik. Viszont ha tornáztam 30-40 percet és után elmentem fürdeni volt hogy éreztem még a krémet. De alapvetően ha reggel/este használtam és felöltöztem utána, nem kellett sokat várnom, hogy felhúzhassam a ruháimat. Én a combomra, fenekemre, derekamra és hasamra alkalmaztam.


Szauna hatását nem éreztem, de eddig szinte egyiknek sem amikre rá volt írva, kivéve egyet, de akkor is majdnem hogy csak akkor ha befóliáztam tornázáshoz, ennél még ez nem jutott sajnos eszembe. Kb. 3-4 hétre volt elegendő a 150 ml.
Hatásilag simább, szebb, feszesebb lett a bőröm és valamennyit csökkentek a gödröcskék a combomon. 

Az ára sajnos elég húzós, de azon kívül hogy érezni a hatását, a természetes összetevők is nagyot dobnak rajta.

INNEN lehet megrendelni. Érdemes szerintem nézegetni a termékeiket, nekem nagyon szimpik és sokféléből lehet kis kiszerelést is rendelni.

A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a terméket tesztelésre kaptam. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.  

Szoktatok használni feszesítő/narancsbőr elleni krémet? Melyik vált be legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése