2012. december 3., hétfő

Novemberi kedvencek


Catrice Ultimate Moisture Fresh Skin alapozó: Hétköznapokon általában ezt használtam. Szép, természetes hatást lehet vele elérni, alig érezhető, könnyedebb alapozó, de mégis van fedése (leginkább közepesnek mondanám).

Max Factor Flawless Perfection pirosító - Chestnut: Megmondom őszintén először majdnem elajándékoztam  egyik barátnőmnek, mert leginkább rózsaszínes pirosítókat szoktam használni, de végül is megtartottam és milyen jól tettem... imádom, szinte csak ezt használtam múlt hónapban. Nagyon szép színt ad, jól pigmentált, nem kell belőle sok, szépen csillog, de csak annyira amennyire szerintem kell, nincs telenyomva hatalmas csillámokkal.


Avon négyes szemhéjpúder- Mocha Latte: Ezt még régebben vettem, de megint előkerült. Mostanában szeretek ezzel egyszerűbb, de mutatós sminket csinálni fekete tusvonallal.

Manhattan fekete zselés tus: Erről lesz majd külön bejegyzés, egyelőre annyit, hogy perfect!

Catrice made to stay - Mauvie Star: Voltak fenntartásaim először vele, ugyanis nem emlékszem, hogy ezelőtt lett volna olyan krémes szemhéjpúder ami bevált, mind csomós lett, megült a ráncokban stb. De ez iszonyatosan jó! Semmi előbb említett problem nincsen vele és tényleg tartós, szépen megmarad 8-10 óra után is. Ecsettel szoktam felvinni és általában feketével eldolgozni, gyorsan szép, mutatós smink varázsolható.

S-he szemöldök ceruza: Ez is most került elő régről, de milyen jó is...pillanatok alatt megcsinálom vele a szemöldökömet és természetes hatása lesz.

essence smokey eyes ecset: Ezt már régebben megvettem egyszer, de elhagytam, nemrég újra vettem, imádom! Puha, könnyű vele dolgozni, szépen lehet satírozni és még olcsó is.


A rikítóbb rúzsok/szájfények után mostanában előkerültek a diszkrétebb árnyalatok, mint például a MUA 4-es és essence all about cupcake.

+ ékszer

Bár lehetnének valamivel kisebbek, de azért nagyon megszerettem őket!


+ zene

Előkerült megint ez a szám (mennyi minden került elő múlt hónapban:D), azóta nem tudom abbahagyni, egyik legszebb szám ever!



Nektek mik voltak a kedvencek?:)

4 megjegyzés:

  1. A karkötők nagyon szépek, én is gondolkodom rajtuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudtam otthagyni egyiket sem:) Mondjuk kicsit félek, hogy hamar kopni fognak, de átkentem átlátszó lakkal.

      Törlés
  2. Az Avon szemhéjpúder négyessel én is szemezgettem ,végül nem vettem meg. Most már igazán fáj a szívem utána :( :)

    (www.beautybyjuctus.blogspot.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez volt az első négyes, amit megrendeltem az Avontól:) Jól kihasználható szerintem.

      Törlés