2012. december 27., csütörtök

Egy otthoni relax-szépségnap története képekkel

A karácsony mindig őrület szokott lenni, pedig nincsen sok rokonunk, nem turnézunk végig öt napot, de mégis nagy a készülődés.

Bár vendégség van még hátra, de tegnap nagyon jó volt egy nyugis napot tartani, ennek a főbb mozzanatait láthatjátok képekben:)

Aludtam majdnem 11-ig (de jól esett), utána pedig tegnap már nem bírtam a tömény sütis reggelit :D Egy kis csokis cappuccino és müzliszeletet volt a menüm.


Reggeli után befejeztem a körömlakkos bejegyzést és a mostanában egyik kedvenc zenekaromat hallgattam, miközben egy kis rendet is varázsoltam a szobámban.


Ebédre paradicsomlevest ettem, majd elpusztítottam a karácsonyi vacsiból maradt rácos harcsát.


A délután egy része olvasgatással telt, valamint chatelés barátokkal, kinél mi a nagy karácsonyi helyzet.


Később pedig-bár nagyon nehéz volt rávennem magamat- nyomtam egy kis tornát. A nagy zabálások után főképp rám fért...

(Tiffany Rothe workout-ok)

Utána belekezdtem a szépség szekcióba. Fürdőgolyós kád vízben elnyúlás, házi testradír, csokis testápoló, barackos arcradír, csokis arcpakolás, a hajam pedig hajmosás után megkapta a vaníliásat:)


A kis tányérkában a házi testradír (kristálycukor, olívaolaj, kicsi facsart citromlé, isteni puha lettem:D), a többi kép pedig a Lush Golden Wonder fürdőgolyó akció közben (csillagok<3)

És a többi résztvevő
Kissé újjászülettem!:D

Vacsira répafőzeléket (nem rajongok annyira a répáért, de ez isteni) faltam husival, majd lekísértem egy kis sütivel.


Az estét pedig filmezéssel (kivételesen tv-n), majd Modern Family közben körömlakkozással zártam. (igen, még pár szaloncukor befigyelt, feketeerdős nyammi)

Ide-oda kapcsolgattam, nagyon szeretem mindkettőt:) 
Randiguru és Minden végzet nehéz

Modern Family és a többi

Remélem tetszett a bejegyzés. Szoktatok ilyesmi szépségnapokat/délutánokat/estéket tartani? Mi tartozik bele nálatok?:)

10 megjegyzés:

  1. De jó! A Golden Wonder szuper! :) Én is próbálok ilyesmiket csinálni :)

    VálaszTörlés
  2. De jó kis nyugis napot tartottál. Az zserbó a képen, ugye? Úr Isten, ezer éve nem ettem, most megkívántam :D Minden elismerésem h rávetted magad a tornára is, nekem is hiányzik a mozgás, de ellustultam :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, zserbó. Idén többek között ezt találta ki anyukám, hogy süssük karácsonyra. Nem volt egy gyors dolog, de finom lett:)

      Én is eléggé, nehezen vettem rá magamat a tornára tegnap, de végül is jól esett:)

      Törlés
  3. Akkor egy fincsi napot zártál :)

    VálaszTörlés
  4. De jó kis nap lehetett! :) Én is igyekszem hetente/kéthetente beiktatni egy nyugisabb délelőttöt, vagy délutánt magamra. Ilyenkor nálam is jöhet minden: manikűr, kádfürdő, testradír, arcpakolás.. :D

    VálaszTörlés
  5. Imádom az ilyen szépség napokat.:) Nekem is lassan kéne tartanom egyet..:) a randigurut is szeretem..főleg, hogy az egyik kedvenc idézetem is innen származik..: Az életedet nem a lélegzetvételek száma határozza meg, hanem azok a pillanatok, amikor eláll a lélegzeted. :)

    VálaszTörlés
  6. Jó volt végig olvasni :D és a házi testradír a legjobb :D habár én az olívaolajat mézzel helyettesítem *-* és paradicsomlevest akarok enni :D

    VálaszTörlés