2012. december 21., péntek

Karácsonyi zsákmány

Jó pár éve nincs nagyon meglepi már nekem meg öcsémnek karácsonyra, nagyrészt pénzt kapunk a családtól és veszünk amit szeretnénk. Így már elkezdtem a vásárolgatást az elmúlt hetekben magamnak is, hogy legyen mit a fa alá tenni :)

Egyébként már jó pár helyen javában mennek a leárazások, H&M-be mindenképp érdemes benézni! (Inditex üzletekben dec 27-től lesz)

Már régebb óta keresek szőrös mellényt, de nem találtam eddig megfelelőt. Mivel alacsony vagyok és nádszál vékony se, ezért amiket próbáltam hosszabb teljesen szőrme mellények nagyon szélesítettek. Aztán jöttek ezek, az elsőnek rövidebb a hátulja, a másiknak pedig kötött. Imádom őket!

 H&M
9000 helyett 4000 Ft, 6000 Ft

Fekete blézer sosem árt, 9000 helyett 4000 Ft, H&M 

 H&M lazább felsők, 4000 Ft, 4000 helyett 2000 Ft

 H&M táska, 9000 helyett 4000 Ft

 Mindenképp kellett új melegítőnaci itthonra, eddig a H&M-ben vettem általában,
de most ez megtetszett. New Yorker naci 4000 helyett 2000 Ft, szoknyák 1500 Ft (elsőnek eredeti ára 4000 Ft volt, másiknak nem látszik)

 H&M pizsi :D 2500 helyett 1500 Ft

 Már egy ideje keresek olyan ruhát, aminek masnis a hátulja. Valamelyik nap egy Terranova felé jártam és jó hogy benéztem. 2800 Ft (eredeti ára 3800 körül volt)


F&F hosszúujjú  4700 helyett 2800 Ft, fürdős szett 1600 Ft

Remington Ci95 hajsütő
(végül az Electrohome-ban vettük, ott 7900 Ft volt)

Nektek mik vannak a karácsonyi kívánságlistán?:)

14 megjegyzés:

  1. Olyan kúpvasam van nekem is, imádom *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam róla nagyon jó véleményeket, alig várom hogy kipróbáljam :) (a terv az, hogy ma fogom)

      Törlés
  2. majd a hajsütőről írj légyszi:) Mennyi az átmérője?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok majd mindenképp:) Nem tudom sajna, erről nem találtam ilyen infót.

      Törlés
  3. úúúú a barna mellényt melyik hm-ben találtad? mióta keresek ilyet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vörösmarty tér, de sajna nem tudom van e még, kedden csak pár darab volt.

      Törlés
  4. Minden tetszik, de leginkább a táska és a hajsütő, ugye lesz hajas poszt? :P

    VálaszTörlés
  5. Oh, azt a tescos bögrét én is megvettem! :) A jobb oldali szőrme mellényed nagyon tetszik, nekem is hasonló darabom van! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira cuki az a bögre:) Meg a szőrme mellényt is nagyon szeretem.

      Törlés
  6. Nagyon jó az a mellény.:D
    Idén a szőrme a divat? Mindenkin azt látok, és engem is nagyon megfogott. : )

    VálaszTörlés
  7. olyan pizsi nekem is kell *-* jó cuccokat vettél :)

    VálaszTörlés