2012. október 5., péntek

Szeptemberi kedvencek

Háát akkor ezennel visszatérnek a hónap kedvencei:) Facebookon írtam már, hogy nyáron leginkább azért maradtak el, mert minimálisan sminkeltem magamat és szinte semmi új sminkterméket nem vettem, mert így is fel van halmozva sok dolog és nem ártana jobban odafigyelni a vásárlásaimra. Próbálom mostanság csak azt megvenni, ami tényleg nagyon megtetszik és nincsen belőle kb. 5 hasonló darabom. (na jó, van kivétel:D)
Lehet kevesebb új termék lesz, de azért szeretnék összeszedni havonta mindenféle megszeretett dolgot:)


A Balea tusfürdőből imádom mind a három gyümölcsös illatot, mostanában a Kiwis volt terítéken. Nyami. Hét elején pedig beszereztem az utódokat, a füge-csokis és a cseresznye-mandulás finomságok formájában.

Nemrég elfogyott mindkét Gliss Kur fújkálósom és valahogy úgy éreztem, hogy akármennyire is szeretem őket, ki kéne próbálni valami mást is. Ez a Schauma száraz hajra való, ugyanúgy nem kell kiöblíteni, viszont kicsit más. Nem olyan folyékony, mint a Gliss Kur, ahogy ráfújom a hajamra látszik a fehér balzsam. Egyébként nagyon jó, az illata isteni gyümölcsös (áfonya és acai bogyó kivonat van benne) és tényleg könnyebben kifésülhető lesz a hajam és fényesebb, kellemesebb tapintású.

A körömlakklemosóról nemrég írtam, úgyhogy nem ragoznám, pár bejegyzéssel vissza megtaláljátok a gondolataimat róla.


Az Aden mini körömlakk nagy szerelem. Szerettem volna már egy ideje neon rózsaszín lakkot és végül ebbe futottam bele. Mindössze 300 Ft volt (6 ml) és fantasztikusan jó. A színét imádom (sajnos a kép nem adja vissza teljesen), könnyű a felvitele, egy rétegben is szép és sosem volt még semmi ennyire tartós a körmeimen, mint ez.

Az Aden folyékony rúzsról írtam nemrég, a másik pedig már egy ősziesebb szín, az essence stay with me 'berry me' árnyalata.


Szegény lemaradt valahogy a csoportképről :D Gyönyörű szemhéjpúder.


Sosem volt még Zara parfümöm, ezt névnapomra kaptam és nagyon el lett találva, imádom. Azóta megnéztem a többit is a boltban és van még pár figyelemre méltó, ráadásul a legtöbb csak 3000 Ft!


+ Ezt a nyakláncot a Corvinban vettem, most voltam először a Coyoco ékszer boltban. 4000 Ft-ról 1000 Ft-ra leárazva csaptam le az utolsó darabra ebből a nyakláncból és azóta nagy love!

+zene

Az egész album szerelem.



Ez pedig új MTAT dal.



Nektek mik voltak a kedvencek?:)

4 megjegyzés:

  1. Az a nyaklánc nagyon különleges! :)

    VálaszTörlés
  2. Én is megvettem a cseresznyés tusit barátomhoz( mivel itthon szappannal fürdök) ! Eleinte annyira nem tetszett az illata, de többször megszaglásztam, és egyre jobban tetszett ! :) Sajnos nem volt már egyik dm-ben sem csokis :( pedig azt szerettem volna elsősorban:( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Ha találok még csokisat, a következő nyereményjátékban tuti benne lesz:D De sajna múltkor is csak a második DM-ben sikerült. Akkor kellett volna feltankolni:D

      Törlés