2012. október 23., kedd

Mindennapok #5


Sajtos brokkoli krémleves 


Ezt kezdtem el olvasni

 Tonhalas sali

Voltam beteg, nem kicsit :S Akkor enni sem tudtam rendesen,
maradt a főtt krumpli: 
összenyomva, kis vajjal és pirított hagymával nagyon finom

 Ez pedig a torok fájásomon segített
(nyugi, nem azért van ilyen kevés benne, mert ilyen sokat benyomtam volna egyszerre:D)

Szegecses nyaklánc ebay-ről, C&A műbőr naci vateráról 
és az essence cute as hell pirosító 

Fánk<3 Elég rég nem ettem, 
most viszont nagyon hívogatott a boltban

Indulááás!

Szerdánk 

Szombaton buli előtt egyik barátnőmnél 
egy kis X-faktor nézés

Vasárnap este rám jött a muffin sütés


Nektek hogy telt az elmúlt két hetetek?:)

3 megjegyzés:

  1. Én is bevertem a múlthéten pár mézes fütyit a torokfájásomra, de sajnos nem segített :/ Ellenben kellemes állapotba kerültem :D

    VálaszTörlés
  2. Na szép, senki nem a kajákat nyamizza, hanem a piát :D

    VálaszTörlés