2011. július 9., szombat

Júniusi kedvencek

Kicsit megkésve, de itt vannak :)



Nyx mega shine lip gloss - dolly pink : Írtam már a Nyx szájfényekről, most erre a színre vagyok teljesen rákattanva, nagyon szép pinkes árnyalat, lesz majd vele smink hamarosan:)

Makeup Academy szemhéjpúder : Sokat használtam az elmúlt hónapban, nagyon megkedveltem, mert szépséges és sok színnel lehet párosítani.

BB krémek: Megrendeltem a mini szettet és ezt a kettőt egyszerűen imádom! Múlt hónapban nem is használtam mást alapozóként. Könnyű viselet, szépen kiegyenlíti a bőrömet és fényvédőt is tartalmaznak.

Essence better than gel nails fedőlakk: Nagyon vártam már, hogy kipróbáljam, az előző fedőlakkom sajna nem vált be ( essence nail art ), ez viszont nagyon jó! Gyönyörű fényt ad a körmöknek és ugyan nekem nem tart ki 8 vagy még annál is több napig, de sokkal tovább szépek maradnak a körömlakkok a körmeimen.

Balea hidratáló testápoló - fresh melone : Hidratál, felfrissít és az illata imádnivaló! Könnyű eloszlatni és gyorsan beszívódik.

+1 kedvenc:

Erre a new look cipőre teszveszen csaptam le ( újonnan ) és nagyon tetszik:)


+ zene

ha már júniusban volt a kedvenc zenekarom visszatérő koncertje akkor jöjjön egy szám tőlük!



Nektek mik voltak a kedvenceitek?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése