2011. július 21., csütörtök

MAC minták

Egy nagyon jó oldalról rendeltem MAC mintákat, ez pedig a The Body Needs. Nem csak pigmentek, hanem mindenféle MAC minta megtalálható itt. Vannak termékek amikre régebb óta kíváncsi vagyok, ilyen pl. a paint, paint pot, most rendeltem belőlük mintát. Ezeken kívül még sok mást tudtok rendelni és limitált kollekciók is megtalálhatóak.

Na de nézzük miket raktam a kosaramba :)

Electric Coral pigment
Teal pigment
Marine Ultra pigment
Blacktrack zselés tus
Painterly Paint Pot
Bare Canvas Paint
Truth & Light Magically Cool Liquid Powder




Ha a honlapon belepakoljátok a kosárba, amiket szeretnétek, ki fogja írni mennyibe kerül a posta, fizetni pedig lehet paypal-al vagy simán bankkártyával.
Kicsit több, mint 1 hónap alatt kaptam meg, jól be volt csomagolva és mindegyik tégely aljára rá van írva szépen, hogy mi van benne :) A pigmenteknek gyönyörű színük van, kettő selyemfényű és egy matt ( kék ). A többit még nem próbáltam ki, de hamarosan.


Ti rendeltetek már innen? Vagy máshonnan MAC mintákat?

5 megjegyzés:

  1. Tobb mint egy honap alatt kaptad meg? :O joeg, honnan kuldtek? :D

    VálaszTörlés
  2. Ja, már elég türelmetlen voltam :D De van aki hamarabb megkapta.

    VálaszTörlés
  3. Tuti origik? Én a hitetlen :D

    VálaszTörlés
  4. Igen:) Amik nem, azokhoz oda van írva, vannak ecset másolatok.

    VálaszTörlés
  5. A swatchok közül a baloldali csodaszép!

    VálaszTörlés