2011. február 1., kedd

Nyx Mega Shine Lip Gloss

Már régóta szemeztem ezekkel a szájfényekkel, végül a karácsonyi cherryculture rendelésemkor beszereztem kettőt, amiket nagyon megszerettem.
Az egyik a Beige ( neve ellenére egy gyönyörű rózsaszín ), a másik pedig a Sugar Pie.




A csomagolásuk nagyon tetszik, a tetejükön lévő masni főleg. Az illatuk elég erős, engem leginkább a konyakmeggyre emlékeztet:D
Állaguk is jó, nem ragadós, a Beiget kicsit nehéz egyenletesen felvinni, legalább is az én számra biztosan.
Általában nem tart sokáig egy szájfény rajtam, de még ezek az egyik legtartósabbak. Biztos fogok még rendelni:)
Az áruk is nagyon jó, 4 dollárért vettem őket és sok szépséges színben létezik.

Nektek van kedvenc Nyx szájfényetek?

5 megjegyzés:

  1. Én most akartam rendelni, de a szállítás nekem kissé drága, szóval letettem róla. :( Fáj a szííívem!

    VálaszTörlés
  2. Hány terméket akartál rendelni? Úgy éri meg ha többet rendelsz. Ha csak párat szeretnél, nem tudsz összefogni egy barátnőddel?:) És akkor jobban kijönne a postaköltség is, amit még felezni is tudok.

    VálaszTörlés
  3. Jajj a Beige gyönyörű:) bekell szereznem egyet *.* és milyen cuki a masni:)

    VálaszTörlés
  4. Ha jól emlékszem, akkor 6 dolog volt a kosaramban,de mivel -20%-os akció volt, még ígyis több volt a postaköltség, mint maga az összrendelés ára. :S
    Meglepő lesz, de a barátikörömben a lányok között, csak én vagyok érdekelt a smink témában. :( :)

    VálaszTörlés