2011. február 3., csütörtök

Mai smink

Muszáj volt kipróbálnom azt a szép kéket a pár napja mutatott palettából:) Sajna a lila nem jön át annyira képeken, élőben szebben kijön a színe és az átmenet.
És nagy szívfájdalmam, hogy eltűnt a kedvenc pirosítóm ( Nyx- peach ), kerestem már mindenhol és nem találom:( ( Nem is tetszik a pirosító ami itt rajtam van, de anyukámnál csak ezt találtam, ideje lenne hazaköltöztetni a smink cuccaimat:D )




Használt termékekért katt:

Arc:
Manhattan soft mat loose powder
Essence korrektor
L.A. Colors Clear Beauty Gift Set sötétebb pirosító

Szem:
Nyx eyeshadow base
The Color Workshop essential baked powder compact-kék,lila
Coastal Scents 88-as paletta- fekete
Coastal Scents Gel Liner-true black
Avon fekete szemceruza
Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

Száj:
Nyx Mega Shine Lip Gloss- Beige

3 megjegyzés:

  1. Ma én is kék & lila sminket csináltam:D Mostanság megszerettem a kéket,régebben el nem tudtam viselni magamon :S
    Amúgy szép ez a kék nagyon :)

    VálaszTörlés
  2. a kék színe tetszik, de sztem Neked a melegebb színek jobban állnak :$

    VálaszTörlés