2015. szeptember 13., vasárnap

Nyári kedvencek

Ajj de gyorsan eltelt a nyár... meg úgy az egész eddigi 8 hónap, nemrég még tavaly karácsony volt. Bevallom az ősz nem a kedvenc évszakom, viszont a hőmérséklet csökkenésnek örülök (innen a tetőtérből főleg). Na de most tekintsünk vissza kicsit! :)


Katt:



Kár tagadni, kissé megszállott Balea tusfürdős vagyok, a nyáriak közül ez a kettő volt a kedvencem.

A Nivea zuhanyzás közbeni testápolói közül mostanában a Q10-est használtam a legtöbbet. Kellemesen radíroznak a szemcséi, kicsit hűsítő hatása van, és pihe-puha leszek utána. Nyárra szerintem főleg tökéletes.


A Sundance bőrfeszesítő naptejével vegyes a tapasztalat. Én az arcomra használtam, és arra nagyon szerettem. Könnyen beszívódott, és egyszer sem pirultam le. Az anti-age meg egy plusz pont. (megnyugtatás...)
Viszont ismerősöm aki a hátára használta, ott már nem volt könnyű eloszlatni, és elég nehezen szívta be. Maradok vele az arcomnál, a többire egyébként is a fújkálós megoldást szeretem jobban.

Volt egy balatoni hétvége ahol majd egész nap a parton voltunk, és nem mindig sikerült teljesen odafigyelni a napocskára...szóval a hátsó részem szépen megpirult. Ahogy hazaértem rögtön nyúltam a Sundance napozás utáni géljéért. Eléggé ragacsos, de jól hűsít, és nyugtatja a bőrt. Utána beraktam a hűtőbe, úgy még jobban szerettem.


A Catrice Made To Stay Mission PINKpossible ajakszínezője amióta megvan a kedvencem. Egyszerűen IMÁDOM! Gyönyörű intenzív a színe, könnyű a felvitele, egyenletesen kopik, és kb. lerobbanthatatlan. A fényéből természetesen fokozatosan veszít az idő folyamán, de a színe a számon általában nagyon sokáig megmarad.
(a pirossal viszont nem tudom, hogy csak egy rosszabb darabot fogtam ki, vagy ennyire mások, de az nem vált be sajnos, pedig nagyon akartam :( )

A Lash Extension spirált a kifutó termékek között találtam, gondoltam kipróbálom. Meglepett. Könnyű a használata, és szép hosszú, dús pillákat csinál.

A Liminizing bronzosító csodás. Az én világos bőrömnél csínján kell vele bánni, de nyáron azért barnultam is. Nincsenek benne nagy csillámok, és gyönyörű fénye van.

A Viennart kollekciós pirosító először a kinézetével fogott meg. Igen, az ilyenekkel le lehet venni a lábamról. Aztán meg is szerettem, nagyon. Könnyű a használata, és szép természetes színt ad, hétköznapokon mostanában szinte csak ezt használtam.

(csak most vettem észre, hogy ennyi Catrice-t sikerült összeválogatni)

Eddig legtöbbször fekete szemceruzát használtam, de mostanában nem annyira erőltettem ezt a vonalat, hanem az ADEN egyik barnáját (Mirage árnyalat) használtam az alsó szempillák tövébe. A tartóssága hagy némi kivetnivalót, de a színe kárpótol, nagyon szép metálos barna.


Nagy testpermet fújkáló vagyok nyáron. Most a legtöbbet a Claire's termékét használtam. Finom friss, gyümölcsös illata van, amit elég sokáig érezni is lehet rajtam.

Ha már gyümölcsös, az essence EDT-je lett az abszolút kedvencem, újra is vásároltam. Nagyon finom édes-gyümis az illata, imádom. Egyedül a tartóssága lehetne kicsit jobb...

A napszemüvegekkel való kapcsolatom nem jó. Nagyon nem. De végre találtam egyet a H&M-ben, ami viszonylag normálisan áll rajtam.

Nektek mik voltak a kedvencek?:)

1 megjegyzés:

  1. A catrice ajaklakkjait én is nagyon szeretem! Nekem van pirosam - több is - és elégedett vagyok velük is! :)
    (Illetve nekem csak pirosaim vannak és a nude..:D)

    VálaszTörlés