2015. június 16., kedd

Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3-in-1 szempillaspirál

A Masterpiece Transform spirált használtam töretlen lelkesedéssel, amikor feltűnt a Max Factor új terméke. Azt ígéri, hogy feltűnő szempillák készíthetőek a különleges kefének és a speciális formulának köszönhetően. 3-in-1, dúsít, hosszabbít és intenzív feketére fest egyszerre.


Hogyan működik ez az egyedi dúsító és hosszabbító formula?

DÚSÍTÁS: A Masterpiece Glamour Extensions 3-in-1 szempillaspirál formulája gömb alakú viaszrészecskéket tartalmaz, melyek szétválasztják a szempillákat, így azok vastagabbnak tűnnek.

HOSSZABBÍTÁS: Ezzel párhuzamosan a formula több, mint 30.000 rostszálat tartalmaz, mely szempillahosszabbító hatással bír.

INTENZÍV FEKETE SZÍN: a formulában lévő szénrostoknak köszönhetően a sötét szín még intenzívebb.

És hogy mit csinál az én szempilláimmal? Mindjárt kiderül! :)

Katt:

A csomagolása hasonlóan a Transform-hoz fekete-arany, és duci. A keféje keskeny, kis sörtékkel, szeretem az ilyeneket, jól elérhető vele minden pilla, és könnyebb bánni vele.


Szépen megemeli a szempillákat, szétválaszt, hosszabbít, és tényleg intenzív fekete színt ad.
Tartós, nem "konyul le", nem pereg, nem kenődik. Tényleg ragaszkodó, ennek köszönhetően a lemosása nem a legegyszerűbb. Ezt leszámítva nagyon megkedveltem, könnyű a használata, és szépen kiemeli a szemeimet.




A véleményemet nem befolyásolja az, hogy a Max Factortól kaptam a terméket. Minden bejegyzésben a saját tapasztalataimat írom le.

Próbáltátok már? Melyik a kedvenc Max Factor spirálotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése