2013. március 20., szerda

Nivea Sajtótájékoztató

Nemrég hivatalos voltam a Nivea sajtótájékoztatójára, ami ismét szuper hangulatban telt. A helyszín most az Oxygen Wellness Naphegy étterme, ami csodás környezetben van és maga a hely is nagyon tetszetős.


Odaérkezve egy cetlit kaptunk, amire stresszes helyzeteket kellett felírnunk, ezek később játékok részeiként is szerepeltek. És persze nem volt véletlen a kérdés, a sajtóesemény egyik központi témája a stresszkezelés volt, ugyanis egy új termékcsaláddal rukkoltak elő, a Nivea Stress Protect-el, amit kifejezetten a stressz okozta izzadság ellen fejlesztettek ki.


Sajnos a stressz jelen van a mindennapi életünkben, gondoljunk csak a munkahelyi, iskolai, párkapcsolati, otthoni dolgokra... A stresszhelyzetek egy sor fizikai választ váltanak ki a testből: a szívünk gyorsabban ver, az izmok vérellátása megnövekszik, és izzadni kezdünk. Tudományosan megkülönböztethető a hőmérséklet, vagy fizikai megterhelés által kiváltott, és az érzelmi stressz hatására bekövetkező izzadás. A Nivea új termékcsaládja erre próbál megoldást nyújtani, ami kutatások alapján bizonyítottan extra biztonságot ad stresszhelyzetekben, hogy elmaradhasson, az "ú, de leizzadtam" tényező.

Egyébként egy érdekes adat, a stresszel kapcsolatos elsődleges felmérések kiterjedtek arra is, hogy melyik ország jár élen abban, hogy a stresszt képesek pozitív tényezőként megélni, motiválja őket. Mexikó, Görögország és Finnország ért el magas pontszámot.

A rendezvényen a Momentán társulat  mutatott be stresszhelyzeteket, szuper improvizációs előadásokkal, nagyon jó szereplőkkel, sokat nevettünk.


Ezen kívül megismerkedtünk a Nivea Q10 Fitness Club-al, ami már hazánkban is elérhető. Ez egy ingyenes online program, aminek a lényege, hogy egy kérdőív kitöltése után személyre szabott fitness és életmód tanácsokat kapunk, egy brit fitness szakember, Sarah Maxwell segítségével. Ezek mind egyszerű, mindennapokba beilleszthető gyakorlatok, nem kell hozzájuk sok szabadidő, de még is teszünk valamit magunkért a hétköznapi feladatok közben. A www.nivea.hu/Q10FitnessClub oldalon lehet regisztrálni és egy több szintes programról van szó, ahol mozgással, étkezéssel és bőrápolással kapcsolatos tippeket is ajánlanak. Szerintem mindenképp érdemes kipróbálni:) Mellesleg aki regisztrál, nyerni is lehet, szépséges sportcipőt vagy tanácsadást és edzés bérletet Füzessy Balázzsal.


Ehhez a témához kapcsolódóan a Nivea Q10 termékcsaládjával tovább támogathatjuk alakunkat. Van itt minden jóság, bőrfeszesítő testápoló normál bőrre, testápoló tej száraz bőrre, masszázskrém és narancsbőr elleni krémzselé is. Az ajándékcsomagunkban egy bőrfeszesítő testápoló lapult, nagyon kíváncsi vagyok rá, írtam múltkor, hogy mostanában "rákattantam" az ilyesmi termékekre, a héten el is kezdtem használni...

És ne felejtkezzünk el a Nivea Fitness Tour-ról sem, ami egy szuper ingyenes rendezvény, 6 városban kerül megrendezésre, ITT tudtok regisztrálni rájuk.

Az elején említett cetlik alapján volt egy nyereményjáték is, amin az enyémet is kihúzták, így egy három alkalmas személyi edzésre felhasználható kuponhoz jutottam:)

Az előadások után kezdetét vette az ebéd, ahol iszonyat "terülj terülj asztalkám" volt, sajnos nekem rohannom kellett vezetni, de gyorsan pár falat lazac azért belefért még. Távozáskor pedig nem engedtek el minket üres kézzel, kaptunk egy cuki csomagot.



Ismét nagyon jól éreztem magamat, innen is köszönöm szépen a meghívást!:)

Hogy tetszenek a Nivea új termékei/lehetőségei?

2 megjegyzés:

  1. Jók lehetnek az ilyen sajtótájékoztatók :) Én nagyon szeretem a nivea termékeit, kíváncsi vagyok erre a stress ptrotectre is. Kipróbáltad már?:)

    VálaszTörlés
  2. Azt még nem, de pont ma jutott eszembe, hogy a következő vezetés órámnál letesztelem:D

    VálaszTörlés