2012. november 7., szerda

Októberi kedvencek

Ez a hónap is gyorsan eltelt, hihetetlen hogy nemsokára megint karácsony :)

Na de lettek új kedvenceim, nézzük őket:


Sajnos pont elfogyott a Gerovital arclemosó tejem (vélemény róla itt: http://babusbeauty.blogspot.hu/2012/09/kedvenc-arcapolasi-termekeim.html), így nagyon jól jött az Olay Essentials arctisztító és kondicionáló tej, amit a blogger talin kaptam. Leírása szerint aloe vera és uborka kivonatot tartalmaz, kíméletesen és hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket, a sminket és felfrissíti a bőrt. Rájöttem, hogy sokkal jobban bejönnek ezek a tejes arctisztítók, valamennyire hidratálnak, táplálnak is a tisztítás, frissítés mellett és még külön sminklemosót sem kell vennem. (ugyan ennél a sminkeltávolítás nem egy egyszerű művelet)

Mostanában jobban előtérbe kerültek a testápolók. A Balea fügés-csokis és az Avon eper-fehér csokis is isteni. Mindkettőnek könnyedebb formulája van, de a Balea "vizesebb". (nem tudom kifejezetten száraz bőrre mennyire hat, nekem szerencsére (még) nem olyan). Hamar beszívódnak, nem hagynak semmi utóérzetet, hidratálnak.


Ajakápoló mániám a mai napig megvan, mostanában az essence kiss care love-fruit crush ajakbalzsamát használtam nagyon sokat. Hidratáló hatása közepes, viszont az illata és enyhe, selymes színe annál jobb.

A Catrice Prime And Fine Highlightert nagyon megszerettem. Visszafogott, de mégis nagyon szép. Nincsen tele csillámokkal, inkább selymes, szaténos fénye van.

Szeretem nagyon az ajakfilceket, de a Max Factortól eddig csak erősebb színeim voltak. A Glamour Napok alkalmával beszereztem egy természetesebb árnyalatot, a 01-est. Mostanában ezt használtam elég sokat.

Az essence superfine filces tusról és a Catrice Mini Max szempillaspirálról írtam nemrég itt és itt, úgyhogy nem ragoznám őket, nagyon szeretem mindkettőt.


+ Ékszerek közül ez a nyaklánc volt az abszolút kedvencem a hónapban, ha van még szerintem meg fogom venni arany színűben is.


+ Egyéb: Alapból is nagyon teás vagyok, de mostanában aztán elkezdődött a végképp időszak :)


+ Zene (most egy kicsit eltér a megszokottaktól, de hát ilyen is kell :D)





Nektek mik voltak a kedvencek?:)

8 megjegyzés:

  1. ú az a baleás testápoló mennyire kívánatos...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon, imádom az illatát, van tusfürdőm is belőle:)

      Törlés
  2. az a nyaklánc <3 :) hol vetted? :)

    VálaszTörlés
  3. Ez a Baleás testápoló biztos jó lehet, én a tusfürdőt imádom ebben az illatban! :) A nyakláncod nagyon tetszik, én is vacilláltam rajta a Glamour-napokon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tusfürdő is megvan, nem bírtam ellenállni nekik :D
      Én is vacilláltam kicsit, de örülök hogy végül elhoztam, nagyon megszerettem :)

      Törlés
  4. Én is nemrég szereztem be a baleás csokis-fügés testápolót, azóta nem birom letenni, szerintem függő lettem, beszerelmesedtem az illatába <3

    VálaszTörlés