2012. szeptember 6., csütörtök

Outfit - Oasap szegecses táska

Ezzel a táskával már a kezdetektől szemeztem, nemrég végre megrendeltem, nagyon vártam, hogy megérkezzen. Szerintem egy nagyon szép és igényes táskáról van szó, kinézetre imádom. Számomra egy dolog van, ami nagyon nem praktikus, mégpedig ahogy nyitódik/záródik. Lehet, hogyha jobban bejáratódik akkor valamivel könnyebb lesz, de egyenlőre alig tudom ki-becsukni és ez így elég szenvedés, ha valamit (telefon,kulcs,zsepi stb) elő akarok venni, főleg az utcán. (akinek van ilyen táskája, mi a tapasztalat?) Nincsen rajta cipzár, hanem egymásba kell nyomni a két részt (aztán a pántokkal is bezárni).
Egyébként van hozzá egy hosszabb pánt is, úgyhogy többféleképpen lehet hordani. 

Innen lehet megrendelni:
http://www.oasap.com/handbags/5062-rivet-detail-metal-corner-boston-bag.html
(bár sajnos ha jól látom most sold out, de fel lehet iratkozni, hogy kapj emailt, ha újra lesz)








(sajnos nem túl jó kép, de legyen azért így "felvéve" is:D épp egyik ismerősömék koncertjére igyekeztem)

Felső: H&M
Szoknya: New Yorker
Cipő: H&M
Karkötő: Ebay

Hogy tetszik? Szeretitek a szegecses cuccokat?:)

3 megjegyzés:

  1. Iszonyat jól néz ki ez a táska! Én is elfogadnám! :) Az outfited is klassz! Jól nézel ki! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a táska! Én is szeretnék egy hasonlót, nemrég készítettem is egy összeállítást a vágyott szegecses cuccokról! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van még pár szegecses cucc, amire vágyok:)

      Törlés