2012. március 23., péntek

Sleek Me, Myself & Eye paletta

Karácsony körül elég sokat gondolkoztam melyik Sleek palettát rendeljem meg, végül erre esett a választásom. Vannak benne szolidabb és erősebb színek, matt és gyöngyházfényűek, nagyon jó kis összeállításnak tartom.
Ez volt az első rendelésem a Make Up Plázától és minden rendben történt. Hamar megérkezett, sérülés mentes volt és volt benne egy kis papír is, hogy ellenőrizve lett a termék, mielőtt postázták. (és már paypal-al is tudtam fizetni!)


A paletta a szokásos téglalap alakú fekete, de ezen rajta van a neve is. Belül egy elég nagy tükör is található, valamint egy két végű applikátor, amit én nem szoktam használni, de végszükség esetén nem tűnik rossznak.



Egy átlátszó fólián vannak rajta a színek nevei, ami mondjuk szerintem praktikusabb lenne, ha inkább a palettában a színek fölé lennének írva. A színek gyönyörűek, mindet nagyon szeretem, de az abszolút kedvenc a türkiz (salt'n' peppermint), a barackos (pink beret, ezt láthatjátok az előző sminkes bejegyzésben) és a korallos piros (simply red). Azért is szeretem nagyon ezt a palettát, mert változatos összeállításokat lehet kreálni vele és akár hétköznapi, akár buli sminket el lehet készíteni. A fekete pedig szerintem az eddigi legjobb fekete szemfestékem, igazi fekete, erős színe van és jól lehet vele satírozni.
Nagyon jól pigmentáltak a színek, könnyű a felvitelük, bár a palettában van pár szín, ami kissé porozódik, a szemhéjon nem. Ár/érték arányban is nagyon jó, a Sminkkel.com webshopban és a Make Up Plazánál is 2400 Ft körül kaphatóak.
Már azon gondolkozom, hogy melyik lesz a következő Sleek palettám :)

alap nélkül

alappal

Nektek melyik a kedvenc Sleek palettátok? Ebből melyik szín tetszik a legjobban? :)

6 megjegyzés:

  1. nincs sleek palettàm.:/
    simply red nekem ebbol tetszik:)

    VálaszTörlés
  2. Két sleek palettám van, a Bad Girl volt az első és utána az Oh so special.. mindkettőt nagyon szeretem.
    Nekem ez a paletta annyira nem tetszik, nem az én színeim!

    VálaszTörlés
  3. én is nagyon vágytam erre a palettára 'sóhaj'

    VálaszTörlés
  4. Ó, az a türkiz...
    Nekem a Bad Girl, a Sunset és az Au Naturel van meg egyébként.
    Az első kettőt nagyon szeretem, utóbbit egyelőre kevésbé, még kísérleteznem kell vele, ugyanis a felső sor színei a bőrömön ugyanúgy mutatnak - kvázi sehogy.

    VálaszTörlés
  5. nekem egy bad girl-öm van, karácsonyra kaptam, szeretem is, bár annyira (még) nem tudom kihasználni, de remélem idővel menni fog. :]

    Ebből a Lilac Allen a legszebb szerintem :]

    VálaszTörlés
  6. Nekem megvan a primerpaletta is, hihetetlen, mennyit számít, hogy egy-egy festék alá melyiket teszem fel... Olvastam róla sok rosszat, de az én kifejezetten olajos szemhéjamon ugyanolyan jól teljesít, mint az Urban Decay Primer Potion. Amúgy az Original és a Storm is nagy szerelem, és megvan az Au Naturel, az Oh So Special és a Bad Girl is – isteni mind! :-)

    VálaszTörlés