2012. március 15., csütörtök

Aktuális kedvenc - Harisnyák

Ez a bejegyzés egy új sorozat első része :) Vannak időszakok amikor egy ruhadarabra/kiegészítőre különösen "rá vagyok kattanva" vagy megszeretek valamit, amit azelőtt nem igazán hordtam. Lesznek saját/nem saját képek és kíváncsi vagyok a Ti véleményetekre is és ha van kedvetek linkeljetek képeket is.
Mostanában a mintás harisnyákkal kerültem közelebbi barátságba. Őszintén szólva régebben szinte csak sima fekete (vagy bőrszínű, amikor az alkalom megkívánta) harisnyát hordtam. Aztán egy masnis harisnyával -amit barátnőm mutatott- kezdődött a többi...

További képekért katt:


Masnis harisnya - Calzedonia 2000 Ft

Virágos harisnya - Claire's 2700 Ft-ról 1400-ra le volt árazva

Ezek pedig már nem saját képek:

Forrás: weheartit

Forrás: asos

Forrás: Calzedonia

Forrás: ebay

Szoktatok mintás/színes harisnyákat hordani?:)

4 megjegyzés:

  1. jaj nagyon jó mind két harisnyád! én is most ezekre vagyok rákattanva amugy:) jövöhéten remélem ideér az oasapról rendelt KETTŐ masnis harisnyám :D nagyon várom őket:) mien cipőt szoktál felvenni hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem jövő héten én is megkapom az oasap cuccot:D kíváncsian várom a bejegyzést a harisnyáidról :) egyenlőre csak csizmával volt rajtam a masnis harisnya, de ha jobb idő lesz akkor bevetek másokat is, még csak ezzel próbálgattam itthon: http://1.bp.blogspot.com/_aXIyb5JgYEI/TRC0EwOT6pI/AAAAAAAAAVg/YlblqQYIvQ0/s1600/hmcip.jpg
      meg a szegecses elöl kivágott cipőmmel :D

      Törlés
  2. Ááh de jól néznek ki! Igazi szerelem.. *-*

    VálaszTörlés
  3. Ugyanilyen masnis harisnyát vettem én is:) gyönyörű!

    VálaszTörlés