2011. január 9., vasárnap

Coastal Scents 88 Piece Makeup Palette

Először erre a palettára esett a választásom, mert nagyon kevés matt színem volt.
De annyira tetszik ez a paletta, hogy azóta rendeltem két másmilyet is:$

Na de nézzük az eddigi tapasztalatokat:)
Nagyon jól be volt csomagolva, így szerencsére egy szín sem tört el, kicsit tartottam ettől pedig.
Kicsik a színek, de szerintem így is sokáig ki fog tartani, főleg, mert kevés is elég belőlük.
Nagyon szép színek vannak benne, alapjába véve erősen pigmentáltak, de azt vettem észre, hogy vannak amik kevésbé, de szerintem ez a képeken látszani is fog. Azt azért hozzáteszem, hogy a képeken alap nélkül vannak lefotózva, alappal még szebbek a színek.

Ja és igen, megvan az új fényképező:) Még nem volt időm tanulmányozni, csak auto-ban csináltam pár képet gyorsan, végre:)





( az egyik kék zöldes élőben, nem két ugyanolyat fotóztam:D )

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Valahol olvastam, hogy ebben a piece 88as palettában is vannak kicsit csillámosabb színek is. Ez igaz?
    Nem tudom melyik palettát válasszam, mert főleg hétköznapi sminkekhez szeretném használni, de néha alkalmakra is.
    Szerinted ha csak egyet választhatok, akkor melyik legyen az?
    Előre is köszi :)

    Nagyon tetszik a blogod, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Igen, vannak benne csillámos ( selyemfényű ) színek is. Én pont ezért ezt a plettát mondanám, ha csak egyet választhatok:) De Te tudod eldönteni, hogy neked mire van szükséged, mennyit szoktál matt színeket használni. Én sokáig csak csillámosabb szemfestékeket használtam, nemrég kaptam rá a matt színekre is.

    Köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Én karácsonyra kaptam (kértem) ilyen matt palettát, de nem teljesen az, amit vártam. Nekem némelyik szín alappal is összecsomósodik, a nagy része nem is áll jól (harsányabb színek) és egyáltalán nem napi használatra való...
    Nekem annyira nem jött be, a vélemények alapján többet vártam tőle.

    VálaszTörlés
  4. Én csomósodást még nem tapasztaltam. Egyébként szerintem ez a paletta arra is jó, hogy kísérletezgessünk melyik színek állnak jól. Viszont vannak amiket szerintem kb sosem fogok használni...

    VálaszTörlés
  5. Hát igen. Kísérletezéshez nagyon jó, de annak aki már tudja mi áll jól neki, és milyen színek nem annak nem hiszem hogy jó. Persze aki imád sminkelni vadabb színekkel az persze más szemmel nézi:) De pl. nekem a zöld szememhez az összes kék kiesik mert nem passzol hozzá. Barnából, és más színekből meg inkább egyesével beszerzem azt ami kell:)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű szép, én is szeretnék egyet végre, de amikor szerettem volna rendelni, pont kifogyott. :(

    http://delicious-makeup.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  7. Én is imádom ezt a palettát, nekem is van. Szuper jól ki tudom használni a színeit és szerintem az életben nem fogom elhasználni. Nekem sem csomósodott még soha, nagyon meg vagyok vele elégedve.

    VálaszTörlés