2011. január 17., hétfő

Arany-bronzos smink

Szombaton olyan sminket szerettem volna amiben arany szín van, de nem akartam megint a "sima" arany-feketét, ezért beizzítottam a Metal Mania palettát és ez lett belőle:) A színek élőben erősebbek, sajnos ahol most lakok nincsen soha normális fény.



Használt termékekért katt:

Arc: 
Bourjois Healthy Mix alapozó
Manhattan soft mat loose powder
Essence korrektor
Nyx Peach pirosító
MAC MSF-Glissade

Szem:
Nyx Eyeshadow Base
Coastal Scents Metal Mania 88-as paletta ( képen jelöltem )
Coastal Scents Ultra Shimmer 88-as paletta ( képen jelöltem )
Coastal Scents 88 Piece paletta-matt bőr szín
Avon fekete szemceruza
Coastal Scents gel liner-true black
Rimmel sexy curves szempillaspirál ( sajna a képeken nincs spirálozva még a szemem, mert mostanában igen béna vagyok :D és először elfelejtettem )


Száj:
Nyx Mega Shine lipgloss - Sugar pie

5 megjegyzés: