2010. október 23., szombat

Rimmel Sexy Curves szempillaspirál

Őszintén szólva ennek a spirálnak előszőr a kinézete fogott meg, de nem annyira hogy meg is vegyem. Aztán volt 50 % kedvezményem rá (150 pontos dm füzet) és úgy gondoltam annyiért megéri kipróbálni:)

Sajnos nem vagyok szép szempillákkal megáldva (bezzeg öcsém...), úgyhogy nagy csodát nem csinál vele semmi, de ez a szempillaspirál az egyik legjobb amit eddig használtam.
Itt láthatjátok az előtte és az utána képet: ( kissé fura képek lettek...) Az alsó szempilláim kifestésével szenvedtem régebben, de aztán feladtam, úgyhogy most nincsenek is kifestve. Képtelenség az enyéimet normálisan megcsinálni. Annyira vékonyak és kicsik, hogy ha sikerül is, akkor elkenődik precek alatt:/

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. A kinézete, az egyedi formája és a szemmel elég észrevehető felirat, amely elég feltűnő is: Sexy Curves. Ez legalább dizájnos, és könnyebb elérni vele a kisebb szempillákat.
    Aki pedig észre akarja venni, az úgy is észre fogja:)

    VálaszTörlés
  3. tenyleg latvanyos :)
    az also pillaidon kisebb kefeju spirallal probalkozz, hatha..!

    VálaszTörlés
  4. ilyenem nekem is volt, de nalam egyaltalan nemvolt jobb mint akarmelyik masik szempillaspiralom, nem volt ilyen szep eredmenye mint a te szemeden.. :O

    VálaszTörlés
  5. Elég látványos..én is így ruháztam be egyre és nekem is bejött! :)

    VálaszTörlés