2014. október 16., csütörtök

Max Factor Masterpiece Transform szempillaspirál

Biztos írtam már, hogy igen jó barátságban vagyok a Max Factor szempillaspiráljaival, a mindennapokban pedig még mindig a MF Eye Brightening-et használom legtöbbet. Kíváncsian nyúltam az új termék felé is, a sajtótájékoztatón már biztató volt a modell lány szempilláin, de hogy az enyémekkel mit tud kezdeni...mindjárt számotokra is kiderül.



Katt:

A csomagolása szépséges fekete-arany, kicsit duci, de nem jelent ez problémát, egyébként pedig az Excess Volume után semmiség.

A keféje kissé meglepő, nagyon keskeny, és egymáshoz közel álló, rövidke sörtéi vannak. De hát ebben rejlik a titka... :) A kis sörték egyesével dúsítanak minden pillát egészen a tövektől, és drámai hatást ígérnek. És hogy mi is történt, amikor kipróbáltam?! WOW!

A kis béna pilláimból olyat varázsol, hogy csak néztem először. Hosszú, ívelt, dúsabb szempilláim lettek, és szerintem a felvitele sem nehéz. Néha ugyan kicsit több festéket vesz fel, úgyhogy már inkább le szoktam húzogatni előbb, de hát ennyi belefér. Több rétegben műszempilla hatása van, kevesebben kicsit szolidabb, de szépen ívelt, hosszú és dúsabb pillákat csinál. Az elején picit oda kell figyelni, mert valamivel lassabban szárad, de nem vészes, és amúgy nagyon jó a tartóssága, egész nap fent marad, nem pereg, nem kenődik, nem "konyul le". (tegnap véletlen elfelejtettem lemosni torna előtt, és még azután sem volt semmi baja).

Összességében nem tudok mást mondani, mint hogy nagyon szeretem. Az ára 4000 Ft, ami valljuk be sajnos nem a legbarátibb, de ki lehet fogni akciókat.







Ti próbáltátok már? Hogy tetszik?:)

5 megjegyzés:

  1. Ha én is ajándékba kaptam volna, biztosan jobban lelkesednék. De pénzt adtam érte, szerencsére nem túl sokat, mert kedvezményes kuponnal vettem. Ezer jobb van olcsóbban, Max Factorék nagyon ki akartak jönni valami újjal, de felesleges volt. Nem rossz, de nem tud semmi különlegeset.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem szoktam jobban lelkesedni valamiért, mert ajándékba kaptam:)

      Pl. a Max Factor Eye Brightening sem egy olcsó darab, még is megveszem, mert imádom. (valószínűleg ezt is meg fogom, ha elfogy)
      Biztos van akinek az sem különleges annyira, nem vagyunk egyformák, de nekem nagyon tetszik. Ezzel ugyanígy vagyok, nem másért lelkesedek érte, hanem mert számomra nagyon szép pillákat csinál.

      Törlés
    2. Nem azért írtam, hanem mert ingyen én is örültem volna neki, mert nem rossz kis spirál, de így megvan az a rossz érzésem, hogy mást is vehettem volna abból a pénzből. Ma is rajtam van, és semmi bajom vele, simán elhasználom, de nem ajánlom senkinek, hogy ennyi pénzt kiadjon érte, ha körülnéz a Krémmánián, fogadok, legalább 6-7 spirált talál, ami olcsóbban tudja ugyanezt.

      Törlés
  2. Hű Neked tényleg nagyon szép pillákat csinált :). Bár amit nálam nyújtott, az sem rossz, csak nekem összetapasztotta pár pillámat, de már arra is gondoltam, hogy az amiatt is lehet, mert szoktak lenni "kusza" pilláim, amik nem úgy állnak, ahogy kellene :D. Vagy az is lehet, hogy rosszul forgatom a kefét, és ugye azon a részen, ahol nem nagyon vannak sörték, ott csak úgy "egészben" rákeni a pillákra a festéket, és azért tapad össze. Szóval lehet még kicsit trükköznöm kell vele, és akkor nálam is ilyen szép lesz a végeredmény :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Próbáltad úgy, hogy lehúzogatod kicsit a festéket, mielőtt használod a spirált a pilláidra?

      Törlés