2013. december 20., péntek

Karácsonyi körmök- Top of the Gold

Először visszaraktam a kosaramból ezt a fedőlakkot, mert hogy annyi lakkot vettem, vissza kéne fogni magamat...de végül következő alakalommal nem tudtam otthagyni, annyira kacsintgatott rám:D
Gondoltam úgy is itt a karácsony, az egyik kedvenc színösszeállításom mostanában egyébként is a piros-arany, így előkaptam a kedvenc piros Max Factor lakkomat (amit amúgy még az első blogger talin kaptam, kb. 2 és fél éve, és még mindig tökéletes, egyáltalán nem sűrűsödött be) és fölé raktam az arany szépséget. Imádom! Sajnos természetesen képeken nehéz visszaadni, de azért próbálkoztam.

A piros lakk egyébként egy rétegben is szép, de azért felvittem kettőt, a fedőlakkból pedig egy réteggel ennyi arany cuccost fel lehet varázsolni könnyedén.





Ha már karácsony, ITT tudtok jelentkezni egy gyors nyereményjátékra, vasárnapig tart, hajrá! :)

Hogy tetszik? Szoktatok használni arany fedőlakkot?:)

4 megjegyzés:

  1. jó lett a mani!!Ez a nyc fedőlakk nekem is meg van!

    VálaszTörlés
  2. Nekem az Essence van meg,és egyszerűen imádom )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaj azzal is szemeztem :D, de az végül kimaradt.

      Törlés