2013. november 2., szombat

ANNY körömlakk - Whatever You Like

Sosem volt még Anny lakkom, így rendkívül kíváncsi voltam rá, arról nem beszélve, hogy nem egy olcsó termékről van szó (2990 Ft a Douglasban), vajon mit tud cserébe. A bloggertali végén választhattunk egy csomagot, amiben Artdeco, Beyu, Anny termékek voltak, és Rita kezébe akadt egy pink lakkos csomag, amit nekem ajánlott :)
Már aznap este nekiestem a körmeimnek X-faktor közben, és a Catrice csomagocska is a közelemben volt, gondoltam kettőt egy füst alatt, kipróbálom a Catrice Quick Dry&High Shine fedőlakkot is.

Filmünk szereplői:

Az Anny egy nagyon szép pinkes árnyalat, de van olyan fény, ahol inkább lilás, de természetes fényben pink. Szórakoztam azért ezzel, pl. lámpánál a szobámban pink, a konyhában meg lila:D
A neve nagyon tetszik, és ahogy nézegettem más árnyalatok között is vannak jó elnevezések. Részemről nagyon szeretem az ilyeneket.

A lakk elsőre meglepett kissé, egy rétegben is csodálatos, vibráló színe van (képeken is egy rétegben láthatjátok). A felvitele pedig számomra szuper könnyű, teljesen jó az ecsete, szépen terül a festék, nem csíkozódik, nem bubisodik, tényleg semmi negatív nem maradt meg bennem.

A Catrice fedőlakkról sajnos ezt már nem mondhatom el. Olvastam róla pozitívat, negatívat, sajnos nálam a második lett a vég. Szerintem nagyon híg, és úgy éreztem vártam eleget a lakkozás után, mégis láthatóan leoldott a színéből. A gyorsan száradó tulajdonsága viszont tényleg megvan.
És akkor a tartósság... mindig használok alap és fedőlakkot, de persze így is más és más a lakkoknak a tartóssága. Tudjuk, az én körmeim amúgy is nyomik, hamar kopnak általában, de azért sikerült már kifognom olyat így is, ami 5 nap után is viselhető volt, és hát a fedőlakkokkal sem árt kísérletezni, ez most is ki fog derülni.

Másnap elég csalódott voltam, mert a körmeim vége pattogott le, második nap meg majdhogynem botrányosan néztek ki. Hát mondom ilyen nincs, ezt nem hagyhatom ennyiben, mert imádom a kis 'whatever you like'-ot. Ekkor előkaptam a Sally Hansen Double Duty alap-és fedőlakkot, amit egyébként alapként használtam elsőre is, csak ugye fedőnek akkor a Catrice ment. So újratervezés, és mindkét helyre Sally. Ez volt vasárnap este, most itt ülök 5 nap után péntek este, és még pinkben pompázok. Az egyik kezemen lévő körmeim nagyjából viselhetőek még, a másikon kettőnél ma lepattogott kicsit jobban, de megközelítőleg sem annyira, mint elsőre a második nap végére. Így azért már még nagyobb az öröm, biztos vagyok benne, hogy sokszor fogok az Anny lakk után nyúlni. A Sally alap és fedőlakkot is ajánlani tudom, ha jól emlékszem akciósan 800 Ft körül vettem, de szerintem eredeti áron sem kerülhet sokkal többe, mint 1000 Ft, amiért 13,3 ml-t kapunk. Az Anny lakk is "hatalmas", 15 ml szépséget tartalmaz.

És még egy harmadik love-ot is meg kell említenem, a Claire's csillogó lakkja (élőben még szebb), amit a gyűrűsujjamra vittem fel. Sajnos nevet nem látok rajta (de lehet csak a saját bénaságom), meg még a kiárusításnál vettem, így valószínű már nem lehet kapni.





(olyan fényben ahol lilás)

Próbáltatok már Anny lakkot? Melyik fedőlakk vált be nektek legjobban?

4 megjegyzés:

  1. Hú, tényleg nagyon szép a rózsaszín lakk :). Viszont szerintem lehet olcsóbban is hasonló árnyalatot találni, főleg, hogy ma már virágzik a körömlakk piac. De tényleg nem rossz :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van hasonlóm olcsóbban is, de a felvitele ennek jön be a legjobban nekem az biztos:) De valószínű ha ennyiért vennék körömlakkot akkor valami olyan árnyalatot keresnék, amihez nincsen hasonlóm. Másrészről viszont ebben biztos vagyok, hogy sokat fogom használni, mert nagyon szeretem a pink lakkokat, és eddig is sokat volt a körmeimen ilyesmi árnyalat:)

      Törlés
  2. Nagyon szép színe van, én is imádtam a Be Glamoroust amit kaptam, nemrég teszteltem le :)

    VálaszTörlés