2013. szeptember 13., péntek

Nyári kedvencek

Rég nem volt kedvences bejegyzés, összeszedtem, hogy a nyár alatt miket kedveltem nagyon. Persze a legtöbb terméket bármikor használhatjuk. A sminkem nyáron legtöbbször egyszerű volt: CC krém, fekete szemcerka, spirál, pirosító, szemöldökzselé és ajakfilc. A körömlakkozást sem vittem túlzásba, sokszor csak átlátszó volt rajtuk, ha pedig színes akkor leginkább neon, vagy nagy ritkán nude.
Na de nézzük a kedvenceket:


Imádom az Escada gyümis parfümjeit, most az Island Kiss-t használtam, ami egy régebbi kiadás, csak visszahoztak pár ilyet limitáltként. A másik pedig a Zara Fruity, ami ugyancsak egy nyáriasabb illat.
Nem igazán szeretem a diós, kókuszos stb illatokat, de ez a The Body Shop brazil diós testpermet isteni. Az egyetlen problem vele, hogy üveg, így nem nagyon dobálnám a táskámba. Viszont az illata sokáig megmarad rajtam és nagyon nyammi.
Az áfonya-málna jöhet minden mennyiségben, nagyon szeretem a Ziaja tusfürdőjét. Fincsi illat és felfrissülés.
Voltak jól bevált termékeim a hajamra, de mint tudjuk szeretek kísérletezgetni azért, és már kezdtem én is meg a hajam is "unni" őket, a Body Shop pedig régebb óta érdekelt már. Végül a festett hajra való Rainforest termékeik mellett döntöttem, vettem sampont, balzsamot és hajvajat is. Mindenképp természetesebb cuccokat szerettem volna, ezek parabén, szulfát és szilikon mentesek. Persze lehet vitatkozni, hogy kinek mi a jó, kell e a szilikon etc, én most ezeket éreztem magaménak. Imádom az illatukat, a sampon jól tisztít, nem irritálja a fejbőrömet, nem gubancolódik nagyon a hajam, szebb, fényesebb lett, és a színe is tovább megmarad szerintem.


A Max Factor CC krémről írtam már, szeretetem felé azóta is töretlen, csak ezt használtam mostanában alapozóként. Az Art Deco rózsaszínes pirosítója (20as) annyira az én színem, nagyon sokszor nyúltam érte. Ha pedig bronzosra vágytam akkor a Max Factor Chestnut volt általában a befutó.
A szemöldököm béna. Nagyon ritkás, pedig sosem szedtem ki nagyon, magától ilyen. Próbáltam már többféle szemöldökre való terméket, de egyik sem tetszett annyira hosszabb távon. Az Alverde szemöldökformázóját viszont imádom! Egyszerű, gyors a felvitele, természetes, de mégis sokat dob az összképen, és tartós.
A Max Factor Eye Brightening szempillaspirál szerelem. Kézre áll, pillanatok alatt fel lehet vinni, szépséges hosszú pilláim lesznek, valamennyit dúsít is, nem kenődik, és tényleg kiemeli a szemem színét.
A számra legtöbbször a Catrice ajakfilcét (Don't call me princess) vagy a Nyx soft matte lip cream-et (Addis Ababa) használtam. Szépek, tartósak, és alig szárítanak.
Körömlakkok közül az Aden és a Max Factor pinkje volt a kedvenc. Könnyű a felvitelük, viszonylag hamar száradnak és elég tartósak.


Ha a szememre raktam "extrábbat" akkor is általában barnásat. A Manhattan intense effect duo-ja (Latte me too) gyönyörű. A Maybelline fekete tust is említettem már, imádom, őt használtam ha tusvonallal akartam feldobni a sminket.
A virágos hajbavalóra a H&M-ben csaptam le, felkontyolt hajhoz hordtam nyáron. A tükröt pedig Olaszországból kaptam egyik barátnőmtől, azóta Ő a táskám lakója.

+Zene

A nyár legjobb zenei élménye számomra a Papa Roach volt <3



Nektek mik voltak a kedvencek?:)

9 megjegyzés:

  1. Ezt a dalt volt szerencsém Szigeten hallani :) Nagyon jók ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én sajnos a Szigetes koncertre nem tudtam elmenni, de most sikerült bepótolni :)

      Törlés
  2. Úúú, az az Escada illat, teljesen levett a lábamról első szaglásra! Imádom!

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
  3. Az Alverde zselés szemöldökformázója nálam is hatalmas kedvenc lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újabb közös kedvenc :) Amúgy mostanában nem láttam sehol :(

      Törlés
  4. Én is voltam a Volton de sajnos csak egy napra és így a szerdát választottam a 30STM miatt, de nagyon fájt a szívem a Billy Talent és a Papa Roach miatt. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 30STM-ot sosem sikerült még elkapnom amikor felléptek nálunk, de majd egyszer remélem látom én is őket :)

      Törlés