2013. május 26., vasárnap

NYC új kollekciós körömlakkok- Anise Green, Fresh Blue, Blue.L.ita, Strike a Rose

A NYC idén tavasszal 40 körömlakkból álló színpompás kollekcióval vár minket. A Müllerben meg lehet tekinteni a "tornyot", én még ott nem jártam mostanában, de a Rossmannban is voltak már újdonságok, amikor arrafelé vitt az utam. Van pár régebbi lakkom tőlük, amiket nagyon szeretek (legnagyobb kedvenc a Perpetual Peony, és a Supernova fedőlakk), így amikor megpillantottam a szépséges In a Minute újdonságokat, rögtön kettő a kosaramban landolt. Nehéz volt a választás, de végül is a világoskéket (Blue.L.ita) és a pinkeset (Stike a Rose) hoztam el. A másik két lakk tesztelésre érkezett, örülök, hogy pont a másik féléből, az Expert Last családból. Mindkettő élénk, kicsit neonos, ugyan a zöld nem igazán az én színem, de ez kifejezetten tetszik.


Kaptunk feladatot is a NYC-től, amivel meg lehet nyerni a 40 csodát, ha szerencsések vagyunk (légyszilégysziii).

Már egy ideje terveztem Water Marble féleséget készíteni, nemrég találtam egy egyszerű nek tűnő videót, ahol víz nélkül készíti el a manikűrt. Természetesen elsőre nem sikerült túl jól, de hát valahol el kell kezdeni. Mondjuk nem ártana végre beszereznem normális eszközöket is, az essence marble mania körmös szettben lévő ecsetkével próbálkoztam, ami sajnos nekem nem jött be túlságosan.


A másik egy hétköznapibb összeállítás, mindenképp olyat akartam amiben benne van mindkét In a Minute árnyalat, és valami egyszerűbbet, így csak az egyik körmömre került háromszög strasszal (amit kicsit jobban a háromszög csúcsába is rakhattam volna, de most így sikerült), egy másikra pedig virág (ami szerintem sokáig nem fog tartani sajnos) és kész is!


Magukról a körömlakkokról majd egy külön bejegyzést szeretnék csinálni, amiben össze is hasonlítom őket, és mivel nemrég vannak a tulajdonomban, van még mit tesztelni rajtuk, de utána mindenképp jelentkezem a bővebb véleménnyel:)

Hogy tetszenek? Szeretitek a NYC lakkokat?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése