2012. augusztus 7., kedd

Veet Easy Wax sajtóesemény és teszt

Még májusban hivatalos voltam a Veet Made by You rendezvényére, azóta pedig többször teszteltem a legújabb terméküket, az Easy Wax-ot. Na de kezdjük az elején:) 

A sajtóesemény a Gastropolis főzőiskolában volt megtartva, ami egy rendkívül barátságos hely, jó kis hangulatot adott az egésznek. Magát a rendezvényt pedig imádtam, azzal együtt, hogy khmm az előző esti Fonogram díjátadót még addigra sem sikerült kipihennem.
Igazi csajos környezetet varázsoltak, mindenhol rózsaszín cukiságok. Nagyon guszta sütik voltak a Sugar Shop jóvoltából, elég gyorsan rájuk is vetettük magunkat.



Ezen kívül nagyon stílusosan eper és pezsgő várt minket, valamint érkezéskor egy rózsaszín Veet-es kötényt kaptunk, ugyanis miután elmeséltek minden fontos információt az új termékekről, muffin díszítés következett. Szerintem nagyon jó kis program volt és örültem, hogy újra találkozhattam a blogger lányokkal is. Induláskor pedig kaptunk egy csomagot, amiben az est fénypontja, a Veet Easy Wax rejtőzött és egy hozzá való utántöltő.




Nézzük a terméket. Egy elektromos gyantázó készletről van szó, aminek a segítségével a szépségszalonokban megszokott professzionizmust varázsolhatjuk otthonunkba. Ami még újdonság, hogy nem kell megvárnunk, amíg „dzsungel” lesz rajtunk, hanem azt ígéri, hogy már 2 mm hosszúságú szőrszálakon is hatékony és akár 4 héten keresztül élvezhetjük a simaságot.
Gyantázás tekintetében régen egy ideig jártam kozmetikushoz, aztán mostanában hideggyantával próbálkoztam párszor otthon, de az nekem rendkívül fájdalmas volt, valamint többször csúnyán bepirosodott a bőröm és „pöttyös” lettem utána. Ezen kívül persze a borotva, amit nem tartok a legjobb megoldásnak, de ugyebár gyors.
Szóval örültem, hogy kipróbálhatok valami újdonságot, nagyon kíváncsi voltam erre a készletre.



Az elektromos gyantázó készlet tartalma:

  • Gyantamelegítő készülék
  • 50 ml-es gyantapatron kifejezetten a lábak és a karok szőrtelenítésére
  • 12 db lehúzószalag
  • 4 db gyantázás utáni törlőkendő
  • Tartó állvány a gyantamelegítő készülékhez
  • Elektromos kábel
  • Használati útmutató

Miután átfutottam a használati utasítást, ahol szerintem minden érthetően le van írva, bele is vetettem magamat a tesztelésbe lábamon-kezemen.
Nézzük a folyamat lényegét. A gyantapatront bele kell helyezni a gyantamelegítő készülékbe, majd a kábel segítségével áram alá helyezni. Itt megjegyezném, hogy szerintem a kábel lehetne hosszabb. Ha jól tudom, ha kihúzom az áram alól a készüléket, kb. 15 percig tartja melegen a gyantát és hát ennyi idő nem igazán elég. Oké, hogy nekem az ágyamhoz nagyon közel van konnektor és így ott szoktam csinálni, de gondolom nem mindenkinél ez a helyzet.
Piros fény jelzi, hogy működésben van a készülék. A használati utasítás azt írja, hogy 20 percig melegítsük, de szerintem ennél több kell, legalább 30 perc.
Ha mindez megvan, kezdődhet a felvitel. A gyantát a szőr növekedésével megegyező irányban kell felvinni a bőrfelületre, a görgőfej segítségével. Nekem itt először volt egy kis problémám, ugyanis időbe tellett, mire megtaláltam a megfelelő szöget, amivel megfelelő mennyiségű gyanta vihető fel és tényleg simán gördül a készülék a bőrömön.
Ezután azonnal rá kell helyezni a lehúzószalagot, majd egy határozott mozdulattal eltávolítani a szőr növekedésével ellentétes irányban. Szőrtelenítés után pedig a törlőkendő segítségével el tudjuk távolítani a gyantamaradványokat. Na nekem még ezzel volt egy kis gondom, mert volt ahova elég sok gyanta került, így a maradvány sem volt kevés és elég küzdelmes volt az eltávolítása. (próbálkoztam a lehúzóval is) De valószínűleg „gyakorlás” kérdése és bele lehet jönni.
Fájdalom tekintetében nekem kevésbé volt fájdalmas, mint a hideggyanta és nem is irritálta a bőrömet. 
Amiket pedig ígér, tényleg kis szőrszálakat is eltávolított, viszont a 4 hét simaság szerintem túlzás, de nyilván ez ember függő is, nekem kb. 2 hétig bírta. De persze így is sokkal sokkal jobb, mintha borotvával szórakoznék kétnaponta. Inkább rászánok több időt, de tartson tovább.

Összességében szerintem jó kis szett, biztos, hogy sokszor fogom használni.

Kaptunk még egy utántöltőt, ami kifejezetten a bikinivonalra és a hónaljra használandó. Én ezt még nem próbáltam ki, de valamikor sor fog rá kerülni. Ennek egy sokkal vékonyabb görgő része van, mint a kézre-lábra valónak.


Gyantapatron utántöltő tartalma:
  • 50 ml-es gyantapatron kifejezetten a bikinivonal és a hónalj szőrtelenítésére
  • 12 db lehúzószalag
  • 4 db gyantázás utáni törlőkendő
  • Használati útmutató
A készlet fogyasztói ára 5449 Ft, az utántöltők pedig duopackban (láb&kar + hónalj&bikinivonal gyantapatronok) kaphatóak 2299 Ft-ért.

Itt láthattok egy rövid videót is a használatáról:




Ti milyen módszert részesítetek előnyben? Próbáltátok már ezt a készüléket? Vagy tervezitek?:)

5 megjegyzés:

  1. Annyit olvastam erről a gépről, nagyon tetszik, főleg a kisebb fejű patronos megoldás... viszont én évekkel ezelőtt vettem egy másik kis cuki gyantázót, X-Epil Happy Roll névre van keresztelve. Azért vettem, mert már nagyon untam menni kozmetikushoz, de se a mikrós, se a forró vízbe állítós, se a zselés gyantát nem bírtam otthon használni, borotvát meg elvből nem vagyok hajlandó használni(évek óta nem találkozott a lábam a borotvával és nagyon örülök neki, igazából alig van már szőr a lábamon és azok is tök vékonyak:) ), csak 1 bizonyos testtájékon:D ha gyantára nincs időm, akkor is inkább epilálok. Visszakanyarodva, nagyon megtetszett a Happy Roll elnevezés és szeretem is, egyetlen fajta patron jó bele, az viszont aloe verás, nem tudom ennek köszönhető-e, de nekem pl epilálástól is jobban pirosodik a bőröm, mint attól a gyantától. Semmi baja nincs a Happy Rollnak, de csak kipróbálnám ezt is, mert mégiscsak rózsaszín és nem zöld:D Meg hát azok a kisebb fejek... De sajnálnám a pénzt egy új gépre, ha van egy teljesen jól működőm:)
    Ha sok gyanta marad a bőrödön, akkor először tényleg a lehúzócsíkkal érdemes minél többet leszedni, érdemes ilyenkor vagy összehajtani a használtat és csak egy féllel, de tisztával próbálni:) Amúgy meg ellehet ezt kerülni, ha nem túl lassan görgeted a cuccot és nem nyomod rá nagyon a bőrödre:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet:) Ez a Happy Roll is jól hangzik, én még nem próbáltam más milyet. És igen, azt kihagytam, hogy tetszik, hogy rózsaszín:D

      Törlés
  2. Ezt nem ismerem, de én is egy otthon használatos gyantamelegítőt használok. Abba 100 ml-es patront lehet tenni, így tovább is elég, és nagyon gazdaságos. A patronból pedig bármilyen fajtát vehetek hozzá, most egy hintőporos a kedvencem, ami szépen kiszedi a szőrszálakat, de kíméletes a bőrhöz! Itt írtam róla részletesebben is: http://lookfancy.blogspot.hu/2012/07/szorszalhasogatas-alveola-waxing.html

    VálaszTörlés
  3. Továbbadnám ezt a Veet gyantázó gépemet. Egyszer használtam, csak maga a gép van meg (patron nélkül) de minden tartozéka megvan, teljesen új.
    2500 forintért adom, ami a boli ár fele. Ha nem budapesti vagy, akkor felár nélkül utánvéttel tudom postán küldeni. Akit érdekel íron a mail címemre: detti99@gmail.com

    VálaszTörlés