2012. június 4., hétfő

Májusi kedvencek

Hát ez a hónap is gyorsan eltelt...túl vagyok az idei első fesztiválomon:) Soha nem voltam még Pannónia Fesztiválon, most hogy átkerült Szántódra, úgy döntöttünk, hogy elmegyünk. Az esti időjárási viszontagságok ellenére elég jó volt, bár a Balatont meg se látogattuk, ha már arrafelé voltunk:D De legalább a kertben napozás is megvolt és lett egy kis színem:)


Na de nézzük a kedvenceket:





Róluk még nem volt teszt, de lesz hamarosan:) A Makeup Academy termékeket eddig is nagyon kedveltem, ez a rúzs (shade 4) és pirosító (shade 1) is kedvenc lett. A rúzs egy nagyon szép rózsaszín, de eléggé szolid a számon, hétköznapra is tökéletes. A pirosító pedig egy barackos rózsaszín apró csillámokkal. Mostanában nem igazán használtam csillámos pirosítót, de ez nagyon tetszik!
A Too Faced szempillaspirál és ecset a Look of Love szettben volt. A spirál elég brutál pillákat csinál, az ecset meg kis cuki. Kellett már egy ilyen mini ecset a neszeszerembe, mert amit régebben használtam az nincs már meg és az essence új ecsete nem vált be nekem. Ez szerintem nagyon jó, puha, könnyű vele felvinni a pirosítót. Egyetlen kis baja, hogy már most kopik róla a szívecske.
Az Aden terracotta melange szemhéjpúdere gyönyörű, már készítettem róla pár fényképet (bár sajna szerintem képtelenség visszaadni, hogy milyen élőben), úgyhogy nemsokára láthatjátok élesben is.




Astor Fash'n Studio Fruity Scent körömlakkról volt bejegyzés, ahol láthatjátok a pelyhes lakkot is. Mindkettő szerelem!


Jó ideig a nivea angel star deoját használtam, de nemrég úgy döntöttem, hogy váltok és erre a Balea-ra esett a választásom. Hatása is teljesen jó, az illata pedig isteni, mango vaníliás:D
A Taft instant volumen hajformázó porát akciósan, fél áron vettem meg. Nem használtam még hasonló terméket, de ezt eléggé megkedveltem. Tetszik a hatása, bár nem mondom, hogy extra tartós lenne, de azért tovább tart, mint pár óra.

+ ezt a fekete bőr rövidnacit akciósan 1600 Ft-ért vettem a New Yorkerben és egyszerűen imádom! Volt még hozzá egy öv is, csak az most nem tudom hol van, de amúgy egy sima fekete öv, arany csattal.


+ zene





Nektek mik voltak a kedvencek?:)

13 megjegyzés: