2012. február 15., szerda

Bécs beszámoló + zsákmány

Pár hete anyukámnak és öcsémnek elintézni valójuk volt Bécstől nem messze és voltak olyan kedvesek, hogy engem is magukkal vittek :) Sajnos első nap eléggé elhúzódtak a dolgok, így csak délután 4 körül tudtunk elkezdeni Bécsben mászkálni. Voltam már jó párszor Bécsben, de vagy koncertre mentünk vagy leginkább vásárolni, szóval városnézés nagyon minimális volt. Most azért el akartunk menni pár helyre, bár sajnos nem volt sok időnk, plusz második nap nagyon nem kedvezett az időjárás, egész nap esett az eső és fújt a szél.
Első nap délután a Hofburg palotát és a környékét néztünk meg, utána pedig a közelében lévő sétáló utcán elfogyasztottunk egy forralt bort, majd nézelődtünk. Második nap délelőtt Mariahilfer strasse, majd hazafelé a Schönbrunni kastélyt látogattuk meg.

És akkor pár szó a boltokról :)

Sminkek terén majdnem üres kézzel tértem haza, ugyanis a Bipa-ra eléggé "rá voltam kattanva", de semmi kihagyhatatlant nem találtam, vagy pedig nem volt azokból a színekből, amik tetszettek. Müllerben és DM-ben voltam még, az Essence Crystalliced kollekció volt kitéve, azonban teljesen lefosztva. A Catrice Hidden World kollekcióval ugyanez volt a helyzet, de utolsó pillanatban találtam egy pirosítót, ami első ránézésre kissé furcsa volt, de kíváncsi voltam rá, úgyhogy hazajött velem.



Ruhák tekintetében leginkább a Forever 21-re voltam kíváncsi, mert neten általában sok minden tetszik, de sajnos a boltban semmit nem találtam. H&M-ben sikerült venni egy felsőt és egy táskát, amit már itthon is kinéztem, csak nem láttam feketében. A Claire's-ben is leárazások voltak, megpillantottam egy cipőt, amit nem tudtam otthagyni, bár sajnálom, hogy nem fekete, de lila cipőm úgy sincs még. Egyébként olyan cuccok voltak... öcsémmel minden hülyeséget felpróbáltunk, mint a Hello Kitty sapi, fülecske vagy leopárdos nyuszifül :D
A Tally Weijl-ben nagyon szép ruhák voltak, felpróbáltam kb. tizenötöt, a legtöbb felvéve nagyon rosszul állt. Egy volt, ami tetszett és bár szeretnék végre nem pánt nélküli / vékony pántos ruhát, ezt nem tudtam otthagyni.

H&M, táska 19,95 eur, felső 9,95 helyett 4,95 eur

Claire's 22,95 eur helyett 4 eur

Tally Weijl ( van hozzá vékony pánt is ) 25,95 eur helyett 15,99 eur

Milyen boltokba szoktatok betérni mindenképp, ha Bécsben jártok? :)

Sajnos sok kép nem készült Bécsben, de azért párat láthattok, katt:




(öcsémmel)

10 megjegyzés:

  1. A Clarie's topánkáról az Alice csodaországban jut eszembe,olyan szép :]

    VálaszTörlés
  2. Néztem egyet az "öcsémmel" képnél. Olyan mintha a bátyád lenne :D egyébként a catrice pirosítóra kíváncsi vagyok nagyon, még nem volt ilyenem és nem tudom érdemes-e megvenni, nem sok jót hallottam eddig róla :$

    VálaszTörlés
  3. Én kétszer voltam Bécsben, szerintem szép hely :)
    És szép dolgokat vettél ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon baba az a topánka...magamon is el tudnám képzelni :)

    VálaszTörlés
  5. Úgy irigyelek mindenkit aki mostanában eljutott Bécsbe :)
    Sok szép dolgot vettél, de nálam a kedvenc a Tallys kisruha *_*

    VálaszTörlés
  6. Jókat vettél.:)

    VálaszTörlés
  7. mindegyik darab nagyon tetszik,főleg a cipellő :)

    VálaszTörlés
  8. Hmm,helyes az öcséd :D A Tallys ruci nagyon tetszik :$

    VálaszTörlés
  9. az a H&M-es felső nagyon szép. :-)

    VálaszTörlés