2011. november 11., péntek

S-he körömlakk - 175

Olvashattatok már egy S-he körömlakkról a blogban, kíváncsian próbáltam ki a másikat, ami egy szépséges pink szín.
Elsőre sokkal jobbnak tűnt, mint a barackos. Már egy rétegben is szép színe van, de azért felvittem két réteget. Viszont a tartóssága ennek is hagy kivetnivalót sajnos. Többször volt, hogy nem írtam körömlakk teszteknél a tartósságról, mert ahogy láttam a véleményeket, mindenkinél más, függ ez sok mindentől. De amikor már másnapra csúnya kopás lesz nem egy körmömön, azt azért megemlítem ( persze nem kizárt, hogy más körmein tovább bírja ) és ez most is így történt. ( nem annyira durván, mint a barackosnál ). Sajnálom, mert egyébként a színe nagyon tetszik.



Nektek mik a tapasztalataitok?

6 megjegyzés:

  1. tényleg szép a színe, de nekem már a régi she lakkok sem váltak be, ezért nem is merek kísérletezni az újakkal. :(

    VálaszTörlés
  2. Isteni a színe! Nagyon jól áll :) Alap és fedőlakkal biztos tartósabb lesz!

    VálaszTörlés
  3. Most is volt alap és fedőlakk, már egy ideje mindig használok, szóval az sem segít :(

    VálaszTörlés
  4. Pont ma vettem meg életem első SHE lakkját és nagyon bízok benne, hogy tartós lesz és nem hoz kellemetlen helyzetbe, hogy esetleg lekopik a nap közepén és járkálhatok igénytelen körmökkel..-.-
    egyébként gyönyörű ez a szín én egy pirosas csillámosat vettem meg..

    VálaszTörlés